جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۴۷
IOTC
پنج شنبه / ۶ اَمرداد ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۳۶
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد

نشست شورای مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران با هدف بررسی مهمترین چالش ها و مشکلات مدیریت ها در محل ستاد تهران برگزار شد.

نشست شورای مدیران شرکت پایانه‌های نفتی ایران برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که سه شنبه  (4 مرداد ماه ) با حضور عباس اسدروز ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شد، مشکلات و چالش های پیش‌روی پروژه ها و برنامه های آتی شرکت مورد بررسی قرار گرفت.

اسدروز در این نشست با اشاره به رویکرد و استراتژی های دولت سیزدهم، اظهارداشت: با توجه به سیاست ها و استراتژی های دولت سیزدهم، چندین مورد اولویت اصلی شرکت پایانه‌ها است که می بایست پیگیری و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در تهیه و تدوین برنامه‌های استراتژیک و bsc سازمانی بایستی با توجه به سیاستهای دولت سیزدهم بازنگری و به روزرسانی شوند که در همین راستا فرآیندهای کاری و سازمانی می‌بایستی اصلاح و به بلوغ لازم برسند.

وی افزود: موضوع بهره وری که در مسائل کارآیی و اثربخشی بسیار موثر و تاثیرگذار است بایستی پیگیری شود.
 
اسدوروز ادامه داد: با توجه به اینکه پروژه های نیمه تمام در رسیدن به اهداف سازمانی نقش آفرین هستند لذا لازم است مسائل و مشکلات این پروژه ها را در تمامی حوزه ها حل و اصلاح شود و در اسرع وقت نسبت به  اتمام پروژه ها اقدام لازم صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: تمامی فرایندهای اصلی و پشتیبانی شرکت بایستی جز اولویت های اصلی شرکت باشند از جمله برنامه‌های عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیره سازی جدید، تعمیرات اسکله ها و تامین یدک کش ها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به پایانه جاسک و...که باید پیگیری و اجرا شود.  

اسدوز ادامه داد: با آسیب شناسی علت های عدم اجرای به موقع و مناسب پروژه‌ها و تامین کالا که بخشی از مسائل آنها مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی pmr کالاهای مورد نیاز است که متقاضیان پروژه ها می بایست به این موضوعات دقت نظر و تمرکز بیشتری داشته باشند .
 
اسدروز تصریح کرد: بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و شرکت باید به عنوان ابزار اجرای سیاست ها و سیستم های داخلی نقش آفرینی کند و خود را مجهز به سیستم‌های روز نماید.

وی تاکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به نقش حساس و مهم آن در رضایت مندی و انگیزه کارکنان سازمان، باید در پیمان های خود ساز و کاری را لحاظ کند تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبولی ارائه شود.

 

مجمع 5
مجمع 4
مجمع 3
مجمع 2
مجمع 1

مجمع 10
مجمع 9
مجمع 8
مجمع 7
مجمع 6

(پنج شنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۱) ۰۸:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید