شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۱
IOTC

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال چهارجانبه جام امامت و ولایت در جزیره خارگ برگزار شد

آیین افتتاحیه مسابقات فوتسال چهارجانبه جام امامت و ولایت در جزیره خارگ برگزار شد

مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال در سالن مجموعه ورزشی شهیدآباش برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ( یکشنبه 26 تیرماه ) مراسم افتتاحیه مسابقات چهارجانبه فوتسال با حضور رئیس پایانه نفتی خارگ، روسای ادارات و بازیکنان تیم ها برگزار شد.

سیدمحمدجواد موسوی در آیین افتتاحیه مسابقات اظهارداشت: پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت فنی و عملیاتی در حوزه ذخیره سازی و صادرات میعانات گازی و نفت خام، علاوه بر ماموریت اصلی نگاه ویژه ای به مقوله ورزش دارد و در جزیره خارگ به متولی ورزش شرکت های نفتی علاوه بر ارائه خدمات ورزشی به کارکنان شرکت به محیط پیرامون هم در قالب مسئولیت های اجتماعی نگاه ویژه ای دارد و بسیاری از اهالی جزیره از امکانات ورزشی شرکت پایانه ها استفاده می نمایند.

رییس پایانه نفتی خارگ با بیان اینکه ماهیت ورزش بویژه فوتبال به گونه ای است که قادر است جوامع بشری از ملل و شهرهای مختلف را در کنار هم جمع کند، خاطرنشان کرد: روابط بسیاری از شهرها با اندیشه های مختلف از طریق ورزش بهبود یافته است.

موسوی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مسابقات افزود: زیباترین رقابت ها و رفاقت ها را در کنار هم داشته باشید و با همدلی و صمیمیت برای ارتقای جایگاه برتر تلاش کنید.

درمسابقه افتتاحیه که از ساعت 20:00 شروع شد دو تیم پایانه های نفتی و نفت و گاز شرق به مصاف هم رفتند که در وقت عادی مسابقه با گل های اسماعیل سعدآبادی (شرکت پایانه ها) و رضا گلستانی (نفت و گاز شرق) یک بر یک و به ضربات پنالتی کشیده شد که در ضربات پنالتی پایانه ها عملکرد بهتری داشت و با درخشش آیت حاتمی دروازه بان خود که موفق شد یکی از ضربات پنالتی تیم نفت و گاز  را مهار نماید، با نتیجه ۶ بر ۴ در برابر حریف خود به پیروزی رسیده و گام به دیدار نهایی گذاشت.

در دومین دیدار از این مسابقات دو تیم مناطق نفت خیز و پارس جنوبی به مصاف هم رفتند که دو تیم موفق نشدند در وقت های قانونی دروازه یکدیگر را باز نمایند تا این دیدار نیز مثل بازی اول به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی تیم مناطق نفت خیز موفق شد حریف خود را با نتیجه 5 بر 4 شکست داده تا دومین فینالیست این مسابقات نیز مشخص گردد. بدین ترتیب در روز پایانی مسابقات دوشنبه 1401/04/27 ابتدا از ساعت 20 تیمهای نفت و گاز شرق و پارس جنوبی دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد و در دیدار نهایی دو تیم شرکت پایانه های نفتی و مناطق نفت خیز جنوب برای کسب عنوان قهرمانی تلاش خواهند نمود.


فوتسال  11

فوتسال  10
فوتسال  2
فوتسال  1

فوتسال  9
فوتسال  8
فوتسال  7  
فوتسال  5
فوتسال  4
فوتسال  3

فوتسال  23
فوتسال  22
فوتسال  21
فوتسال  20
فوتسال  19
فوتسال  18
فوتسال  17
فوتسال  16
فوتسال  15
فوتسال  14
فوتسال  13

 
(دوشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۱) ۰۶:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید