پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۷:۰۴
IOTC
جمعه / ۲۴ تیر ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۱۲۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
با حضور مدیر منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران

مسائل و مشکلات نیروی انسانی در شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

در نشست هایی و با حضور مدیرمنابع انسانی شرکت ملی نفت ایران،رییس پایانه نفتی خارگ، روسای ادارات و نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مدت موقت و پیمانکاری مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی بررسی شد

مسائل و مشکلات نیروی انسانی در شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ( پنج شنبه 23تیرماه ) در نشست هایی با حضور ناصر مولایی مدیرمنابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ،روسای ادارات و نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مدت موقت و پیمانکاری مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی بررسی شد.

سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ ضمن تقدیر از حضور مدیرمنابع انسانی شرکت ملی نفت ایران در جزیره خارگ به نقش آفرینی کارکنان در همه بخش ها و ادارات در تحقق اهداف و برنامه های صنعت نفت و شرکت اشاره کرد و گفت: کارکنانی که در شرایط سخت آب و هوایی و در مناطق عملیاتی برای صیانت از تولید نفت و گاز تلاش می کنند و در مسیر توسعه کشور گام برمی دارند حمایت از این سرمایه های ارزشمند لازم است.

وی افزود: نیروی انسانی مهمترین رکن سازمان محسوب می شود و هرتوسعه ای که در سازمان اتقاق می افتد به وسیله نیروی انسانی انجام می شود. 

موسوی ابراز امیدواری کرد: با نگاهی مثبتی که در مدیران منابع انسانی وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد قطعا شاهد کاهش و رفع مشکلات در حوزه منابع انسانی خواهیم بود.

در ادامه روسای ادارات و نمایندگان کارکنان رسمی، قرارداد مدت موقت و پیمانکاری مشکلات و درخواست های خود را در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی منابع انسانی بیان داشتند.

 

منابع انسانی 22
منابع انسانی 21

منابع انسانی 4
منابع انسانی 20
منابع انسانی 19
منابع انسانی 18
منابع انسانی 17
منابع انسانی 16
منابع انسانی 15
منابع انسانی 14
منابع انسانی 12
منابع انسانی 10
منابع انسانی 9
منابع انسانی 8
منابع انسانی 7
منابع انسانی 6
منابع انسانی 5
منابع انسانی 3
منابع انسانی 2
منابع انسانی 1

 
(جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱) ۰۹:۳۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید