یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۶
IOTC
در دومین روز برگزاری همایش ملی اندازه‌‌گیری جریان سیالات

چالش های پیش روی ساخت داخل سیستم های میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان بررسی شدند

چالش های پیش روی ساخت داخل سیستم های میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان بررسی شدند

در دومین روز برگزاری همایش ملی اندازه‌گیری جریان سیالات در صنایع نفت گاز ،پالایش و پخش، پتروشیمی وآب، چالشهای پیش روی ساخت داخل تجهیزات میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی شرکتهای دانش بنیان با حضور متخصصین شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه صنعت میترینگ بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، امروز ( 15 تیرماه ) دومین روز همایش ملی اندازه‌گیری جریان سیالات در صنایع نفت گاز ،پالایش و پخش، پتروشیمی وآب در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در دانشگاه علم وصنعت برگزار گردید.

طی این روز ،جلساتی با موضاعات مرتبط با اندازه گیری سیالات، چالش ها و عدم قطعیت های موجود و همچنین شبیه سازی عددی در رفع مشکلات و بهینه سازی سیستم های میترینگ برگزار گردید.

 در روز دوم همایش میزگردی با عنوان چالش های ساخت داخل سیستم های میترینگ با رویکرد استفاده از توانمندی های شرکت های دانش بنیان برگزار گردید و معضلات و مشکلات پیشروی این صنعت من جمله اخذ تاییدیه ها و گواهینامه های بین المللی و.... مطرح  و راه های برون رفت از مشکلات موجود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

طی این جلسه سیروس قربانی از متخصصین شرکت پایانه های نفتی ایران در حوزه صنعت میترینگ و جمعی از تامین کنندگان و تولیدکنندگان صنعت میترینگ حضور داشته و به بیان تجربیات و نظرات  تخصصی خود پرداختند.

همچنین طی  جلسات برگزار شده در روز دوم همایش فرزین عقیلی سرپرست اداره مهندسی عملیات در ۴ جلسه برگزار شده در این همایش به عنوان عضو هیات رییسه به مدیریت جلسات پرداختند.

پنجمین همایش و نمایشگاه ملی اندازه‌‌گیری جریان سیالات در صنایع نفت، گاز، پالایش و پخش، پتروشیمی و آب، روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

این همایش دو روزه توسط پژوهشکده اندازه‌گیری جریان سیالات دانشگاه علم و صنعت ایران در محورهای حقوق اندازه‌گیری؛ هوشمندسازی اندازه‌گیری؛ استانداردهای ملی و بین‌المللی در اندازه‌گیری؛ انواع فناوری‌های مربوط به میترینگ (اندازه‌گیری کمّی و کیفی) در جریان تک فازی و چندفازی و انتخاب اجراء، بهره‌برداری، نگهداری و تعمیر تجهیزات اندازه‌گیری و پرووینگ برگزارشد

 

همایش میترینگ 10
همایش میترینگ 9
همایش میترینگ 8
همایش میترینگ 7

همایش سیالات
همایش سیالات
همایش میترینگ 6
همایش میترینگ 5
همایش میترینگ 3
همایش میترینگ 2
همایش میترینگ 1

(چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱) ۲۲:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید