شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۵۱
IOTC

نشست هم اندیشی رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با جانشین پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست هم اندیشی رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با جانشین پایانه نفتی خارگ برگزار شد

نشست هم اندیشی با هدف تبیین برنامه ها، راهکارها و تبادل نظر در حوزه روابط عمومی با حضور روح الله اخوان رییس روابط عمومی و عباس غریبی جانشین پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در این نشست که امروز جمعه (10تیرماه) برگزار شد، رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران رسالت روابط عمومی را ایجاد و حفظ فضای همدلی در درون و بیرون سازمان برشمرد و اظهار داشت:برنامه‌ریزی و جهت‌دهی در ایجاد این پیوندهای درونی و بیرونی سازمان، توفیقات روابط عمومی را به دنبال خواهدداشت. 

روح الله اخوان ادامه داد: کلیه اقدامات روابط عمومی مبتنی بر ایجاد شناخت و تعامل‌ با ذینفعان داخلی و بیرونی برنامه‌ریزی می‌شود و تصمیمات در روابط عمومی‌ بر پایه خرد جمعی، هم‌فکری و هم‌افزایی می باشد.

وی افزود: شناخت وضعیت موجود روابط عمومی، شناسایی کاستی ها و نقاط قوت، استفاده از تجهیزات و ابزارهای رسانه ای جدید، تغییر از عملکردهای سنتی به قالب های نوین، مدیریت بحران و‌ تدوین دستورالعمل های برخورد با بحران، برنامه ریزی برای مدیریت افکارعمومی، تدوین استراتژی، توجه ویژه به آموزش، توانمندسازی کارکنان، جانشین پروری، مستندسازی و استانداردسازی  را از اولویت های قابل توجه روابط عمومی برشمرد.

در ادامه جانشین پایانه نفتی خارگ نیز گفت: روابط عمومی دروازه ورود و زبان گویای سازمان است و در واقع روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و محیط پیرامون می باشد، روابط عمومی می بایست تلاش و زحمات کارکنان، دستاوردها و فعالیت ها  را به بیرون سازمان اطلاع رسانی نماید و اطلاعات پیرامون را به مدیریت منعکس نمایند که این خود جریان جاری اطلاعات می باشد و در واقع روابط عمومی رسالت خطیری در جهت پیشبرد و تعالی اهداف سازمان بر عهده دارد.

عباس غریبی ادامه داد: روابط عمومی باید در همه بخش‌های سازمان و همسو با اهداف استراتژیک حضور مستمر و کلیدی داشته باشد و ضمن تسلط کامل به علم ارتباطات در راستای شناخت فرصت‌ها، تهدیدها، چالش‌ها، مسائل فرهنگی، اجتماعی، و... استراتژی‌های متناسب را تعیین کند.

وی افزود: روابط عمومی ها به عنوان مشاوران متفکر مدیران ارشد سازمانها بخش مهمی از وظایف مدیریت سازمان را برعهده دارند و دست اندرکاران و کارشناسان روابط عمومی باید عاشق کار خود باشند، در روابط عمومی باید عشق موج بزند و اگر نباشد آن روابط عمومی بی روح است.

جانشین پایانه نفتی خارگ با اشاره به اهمیت ارتباط با داخل و خارج از سازمان بیان کرد: روابط عمومی باید به دو  اصل مهم توجه ویژه داشته باشد: «توجه به ارتباط درون سازمانی» و «تمرکز و توجه بر ارتباط برون سازمانی» که هر دو لازم و ملزوم یکدیگرند و روابط عمومی با برقراری تعادل در ارتباط میان سازمان و ذینفعان درونی و بیرونی، نقش ظریف و خطیری در ارزش‌آفرینی و ایجاد تحویل برای شرکت دارد.

وی افزود: روابط عمومی‌ باید همگام با بخش‌های مدیریتی، فنی و عملیاتی ضمن انجام افکارسنجی، نیازسنجی، شناسایی نقاط قوت و ضعف، نقشی اساسی در انعکاس به موقع موفقیتها و عملکردها ایفا نماید. 

 

جانشین پایانه نفتی خارگ ادامه داد: با نگاه مثبت و ویژه مدیریت ارشد شرکت فعالیت ها و اقدامات خوبی در حوزه ماموریت شرکت چه در حیطه تخصصی و چه در زمینه مسئولیت های اجتماعی انجام شده است که این وظیفه خطیر روابط عمومی را دوچندان می نماید که این فعالیت ها و خدمات را به خوبی نماین و به تصویر بکشد.

 

در این نشست کارشناسان روابط عمومی در فضایی صمیمی به بیان دیدگاه‌ها و تشریح فعالیت‌ها پرداختند و عباس غریبی  نیز نقطه نظرات خود را در جهت پویایی و اثرگذاری بهتر روابط عمومی بیان نمودند.

 

نشست روابط عمومی 5
نشست روابط عمومی 2
نشست روابط عمومی 1
نشست روابط عمومی 8
نشست روابط عمومی 7
نشست روابط عمومی 6
نشست روابط عمومی 4

 

(جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱) ۱۸:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید