یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۵۳
IOTC

دریانوردان پایانه‌های نفتی ایران نمونه کشوری شدند

دریانوردان پایانه‌های نفتی ایران نمونه کشوری شدند

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از انتخاب 2 دریانورد این شرکت به عنوان دریانوردان نمونه سال 1401کشور خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، ناخدا بهمن بندر ریگی رییس عملیات یدک کش ها پایانه نفتی خارگ و ناخدا بهنام محمدپور در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد که روز گذشته  (6 تیر ماه)  با حضور مدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، فرماندهان نیروی دریایی ارتش و‌سپاه و جمعی از مدیران و مقامات ارشد ارگان های دریایی کشور به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، به‌عنوان دریانوردان نمونه کشوری درسال 1401 انتخاب شدند.

عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تبریک انتخاب دریانوردان شرکت به عنوان دریانوردان نمونه کشوری اظهار داشت : کارکنان تلاشگر شرکت پایانه های نفتی ایران در این سال ها که کشور با تحریم های ظالمانه بین اللملی مواجه بوده ، با الطاف الهی و حمایت‌های اثربخش و مستمر وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران و تلاشهای جهادی ، توانسته اند ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌ های صادرات نفت‌ خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن و بموقع به انجام برسانند.

 وی افزود : تلاشگران و متخصصیین در بخش های مختلف از جمله مدیریت عملیات با ابتکار عمل و استفاده از توان داخل  تهدیدها را به فرصت‌هایی بی نظیر مبدل ساختند. 

 مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تاکید کرد: این تلاشگران با توان علمی و تخصصی نقش مهمی در انجام مأموریت اصلی شرکت در قالب دریافت، ذخیره‌سازی، صادرات و عملیات پهلودهی و جداسازی نفتکش به‌عهده دارند و همواره توانسته‌اند در پشتیبانی و کمک به تداوم پایدار تولید نفت و گاز کشور نقش‌آفرین باشند.

 

تاریخچه نام‌گذاری روز دریانورد به کنفرانس دیپلماتیک بازنگری کنوانسیون استانداردها، آموزش و گواهینامه‌های دریانوردی (STCW) برمی گردد که در ژوئن ۲۰۱۰  میلادی در شهر مانیل برگزار شد. یکی از مهم ترین مصوبات کنفرانس مانیل، برگزاری آیین روز دریانورد و قدردانی از زحمات دریانوردان کشورهای عضو ؛ در ۲۵ ژوئن هر سال است.

به همین مناسبت  در مراسم روز جهانی دریانورد، با شعار ” سفر دریایی از گذشته تا حال، تجربه‌ات را به اشتراک بگذار”  از دریانوردان نمونه ارگان های دریایی قدردانی شد.

روز دریانورد 2
روز دریانورد 1

روز دریانورد 4
روز دریانورد 3

روز دریانورد 5

 

(سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱) ۰۶:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید