یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۴۶
IOTC

بازدید مدیرعامل از پایانه نفتی شمال / بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده، مسائل و مشکلات پایانه

بازدید مدیرعامل از پایانه نفتی شمال / بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده، مسائل و مشکلات پایانه

دوشنبه ( نهم خرداد ماه) عباس اسدروز مدیرعامل به همراه تعدادی از مدیران ستادی به منظور بررسی آخرین وضعیت اقدامات انجام شده ، مسائل و مشکلات پایانه نفتی شمال و بررسی برنامه های عملیاتی آن پایانه، از منطقه عملیاتی شمال بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت : شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک سازمان ماموریت گرا با وجود چالش‌ها و تنگناهای گسترده که بخشی متأثر از تحولات داخلی و تحولات محیط بین‌المللی صنعت نفت و حوزه‌های فعالیت شرکت بوده است، با الطاف الهی توانسته است ماموریت اصلی و وظایف محوله در حوزه‌های ذخیره‌سازی و صادرات نفت‌ خام و میعانات گازی کشور را به نحو ایمن، بموقع و همچنین با رعایت الزام‌ها و استانداردهای کیفیت، سلامت، ایمنی و محیط زیست به انجام برساند.

اسدروز افزود: پایانه نفتی نکا یکی از مدرن‌ترین پایانه‌های نفتی دریای خزر است، مجهزترین وسایل اندازه‌گیری و امکانات استاندارد دراین پایانه به کار گرفته شده است.

اسدروز خاطرنشان کرد: بدون شک ایران اسلامی امن ترین و اقتصادی ترین مسیر حمل نفت خام به شمار می رود و پایانه شمال با در اختیار داشتن تجهیزات مدرن و پیشرفته خود می تواند کمک بزرگی به این چرخه کند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر اهمیت پایانه نفتی شمال  بعنوان پایانه پشتیبان در فرایند ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور و کمک در تکمیل زنجیره ارزش نفت و گاز کشور تأکید کرد و گفت: زیرساخت‎های اصلی این پایانه شامل پهلوگاه‎ها، بازوهای بارگیری، خطوط لوله جریانی، مخازن ذخیره سازی و سامانه های اندازه گیری می باشد که به روز بودن، چابکی و آمادگی پایانه در انجام ماموریتها بسیار حائز اهمیت می باشد.

اسدروز از تلاش کارکنان این پایانه در حفظ و نگهداری تاسیسات قدردانی و اظهار داشت : توسعه و تعالی صنعت نفت در گرو تلاش خستگی ناپذیر و اراده مصمم شما تلاشگران هست که همواره خدمت در این صنعت استراتژیک کشور را مقدس می شمارید و از هیچ کوششی در جهت رفع تنگناها ، مشکلات و نیازهای منطقه دریغ نمی ورزید.

در این بازدید که با حضور مدیران و روسا و سرپرستان برگزار شد ،علی معلمی رییس پایانه نفتی شمال گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت های در دست اقدام، نیازها و مشکلات پایانه شمال را ارایه داد و  در ادامه  آخرین وضعیت پروژه های پایانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بر برنامه ریزی در جهت حل مشکلات تاکید شد و برای تسریع در فرایند اجرای پروژه ها تصمیمات لازم اتخاد گردید.

شمال 22

شمال 24
شمال 23
شمال 21
شمال 20
شمال 19
شمال 18
شمال 17
شمال 16
شمال 15
شمال 13
شمال 12
شمال 11
شمال 10
شمال 9
شمال 8
شمال 7
شمال 6
شمال 5
شمال 4
شمال 3
شمال 2
شمال 1

(سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱) ۱۸:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید