شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۹
IOTC
دوشنبه / ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۲۱:۱۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۷۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
عباس اسدروز

نمایشگاه بیست و ششم نفت فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و رفع نیاز های صنعت نفت بود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : نمایشگاه نفت فرصتی برای هم افزایی شرکت ها، آشنایی با دستاوردها و تکنولوژی های جدید و عرضه نیازمندیهای شرکتها بود

نمایشگاه بیست و ششم نفت فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت ها و رفع نیاز های صنعت نفت بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت : نمایشگاه بین المللی فرصتی برای هم افزایی شرکت ها، آشنایی با دستاوردها و تکنولوژی های جدید و عرضه نیازمندی های شرکت ها بود 

عباس اسدروز به نقاط قوت نمایشگاه اشاره کرد و افزود: اول از جنبه عمومی که نامگذاری سال جدید به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین می باشد که بخش عمده ای از تلاش برای تحقق آن از مسیر صنعت نفت می گذرد. بنابراین تمرکز ویژه ای از سوی دست اندرکاران نمایشگاه شده بود که این موضوع در نمایشگاه سال جاری از حیث حضور شرکت های دانش بنیان مورد توجه قرار گرفت.

وی ادامه داد: بازدید اخیر معاون محترم وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از خارگ ، که در واقع مسیر حرکت شرکت پایانه ها را در سال جاری برای ما ترسیم نمود و تاکید ایشان بر بهره برداری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در برطرف نمودن نیازهای شرکت، تاکید بر بروزرسانی و استفاده از تکنولوژی های روز در حوزه های مختلف پایانه داری، تاکید بر افزایش بهره وری و راندمان و کاهش هزینه ها که تلاش شد از ظرفیت نمایشگاه نفت و گاز در عملی نمودن این ریل گذاری استفاده نماییم.

اسدروز افزود: مورد سوم افزایش ظرفیت صادرات نفت که اقدامات و برنامه ریزی های مختلفی در ۹ ماه گذشته در شرکت پایانه ها انجام داده ایم و به همه مدیران شرکت تاکید شد در راستای انجام این ماموریت خطیر با دقت نسبت به شناسایی و بکارگیری ظرفیت های موجود در نمایشگاه که می تواند ما را در تحقق  هدف افزایش ظرفیت صادرات (شامل حوزه های مختلف اندازه گیری، ذخیره سازی، بارگیری و ... ) چه از نظر کمیت و چه از نظر کیفیت ، اقدام شود.

(دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۱:۱۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید