پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۴:۵۶
IOTC
یکشنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۸:۱۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۵۰۶۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
عباس اسدروز

دیپلماسی فعال وزارت نفت برای جذب سرمایه گذاری خارجی در جریان است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در نشست خبری نمایشگاه بیست و ششم نفت بر دیپلماسی فعال وزارت نفت در دولت سیزدهم تاکید کرد

دیپلماسی فعال وزارت نفت برای جذب سرمایه گذاری خارجی در جریان است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،عباس اسدروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بیست و ششم نفت، گاز،پالایش وپتروشیمی تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نمایشگاه صنعت نفت ایران میثاق سالانه و محل تعامل و جمع شدن فعالان داخلی و خارجی در صنعت نفت ایران است.
 
وی افزود:دانش‌بنیان کردن حوزه های فنی و عملیاتی و همچنین توجه و حمایت از ساخت داخل، اولویت اصلی شرکت پایانه های نفتی ایران در راهبرد کنونی با عنایت به تاکیدات مقام عالی وزارت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به‌شمار می‌رود.
 
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این نمایشگاه، جلوه‌ای از توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی است، اینکه با وجود استمرار تحریم‌ها، ظرفیت‌های داخلی در همه زمینه‌ها از جمله ساخت تجهیزات، طراحی و مهندسی و پیمانکاری و اجرا در حال رشد هستند و امیدوارانه برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند،نشان از شکست سیاست تحریم‌هاست.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: دیپلماسی انرژی، برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در دولت سیزدهم با حمایت مقامات ارشد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران فعال است.
(یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۱۸:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید