یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۹
IOTC
به مناسبت هفته کار و کارگر

کارگران نمونه شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

کارگران نمونه شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

در آیینی از کارگران نمونه پایانه نفتی خارگ و پایانه میعانات گازی پارس جنوبی تجلیل به عمل آمد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، (چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت) به مناسبت هفته کار و کارگر و در راستای قدردانی از تلاش های کارگران نمونه، با هدف افزایش سطح انگیزه و روحیه قشر کارگری از کارگران نمونه پایانه نفتی خارگ و پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با حضور مدیرعامل ، مدیران و روسای این شرکت تجلیل به عمل آمد .

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آیین با بیان اینکه روز کارگر فرصت مناسبی برای تجلیل از مقام و منزلت سرمایه های انسانی است ، اظهار داشتند : مقام کارگر همواره در نزد ائمه معصومین (ع) ارزشمند بوده و به همین دلیل تلاش برای کسب روزی حلال برابر با جهاد در راه خدا عنوان شده که نشان دهنده ارزشمندی تلاش و کار در نزد اسلام است .
 
عباس اسدروز ادامه داد: کارگران شرکت پایانه های نفتی ایران با خلاقیت ، حسن خلق ، وظیفه شناسی و تلاش و همکاری هدفمند گام های موثری در راستای تحقق اهداف سازمانی شرکت برداشته و اگر توفیقی برای سازمان حاصل شده ، قطعاً نتیجه تلاش همه آحاد سازمان است و جامعه کارگری در این موفقیت ها نقش بسزایی داشته است .
مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کردند: در سایه رویکرد دولت سیزدهم ، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران بعد از ده سال در جزیره خارگ حضور یافتند که این سفر بسیار پر برکت بوده و در مباحث توسعه صنعتی و مسئولیت اجتماعی مجوزها و مساعدت های کم شماری را صادر و یاری رسان ما بودند .
وی با پرداختن به مهمترین اقدامات حوزه کارگری افزود: پس از صدور مجوزهای لازم از سوی مدیران ارشد وزارت نفت در مرحله اول اطلاعات و مدارک ۱۳۰۶ نفر از نیروهای پیمانکاری واجد شرایط پس از ارزیابی مستندات آنان در سیستم ساپنا ثبت گردید و در ادامه نیز به منظور استفاده از برخی تسهیلات در خصوص ثبت ۳۸۹ نفر دیگر از عوامل پیمانکار ،  HSE  ، نیروهای ساعتی و ترابری در ساپنا اقدامات ارزنده ای صورت پذیرفت

وی ادامه داد : خوشبختانه این شرکت به عنوان اولین شرکت در وزارت نفت طرح طبقه بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری را اجرایی نمود .

ایشان ساماندهی مشمولین ایثارگر  بندهای « و » و « د » و دریافت، تفکیک و ثبت مدارک آنان را کاری ارزشمند دانست و از متولیان این امر تقدیر و تشکر نمودند

اسدروز تاکیدکرد: با مجوزهایی که مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران داده اند به زودی شاهد اقدامات مناسبی در بحث رفاهی و اقامتی کارکنان پیمانکارخواهیم بودکه رضایتمندی این قشر زحمتکش را افزونتر خواهدکرد.

شایان ذکر آنکه در این آیین کارگران و نمایندگان قشر کارگری دغدغه ها، درخواست ها و مشکلات خود را در فضایی صمیمی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت در میان گذاشته و تصمیمات مناسبی گرفته شد.

 

ضمنا در مراسمی مشابه در پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با حضور غلامحسین گرامی رییس پایانه و‌ دیگر روسای عملیاتی از کارگران نمونه آن پایانه نیز تجلیل بعمل آمد.

در این آیین ها از ۴۲ نفر از کارگران نمونه پایانه نفتی خارگ و ۳۶ نفر از کارگران نمونه، فرزندان شهدا و ایثارگران پایانه میعانات گازی پارس جنوبی با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل بعمل آمد.

 
(چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱) ۲۲:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید