یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۱۳
IOTC

چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران بررسی شد

در نشستی و با حضور مدیرعامل، چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( 21 فروردین ماه ) در نشستی و با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت ؛ مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که  عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد

عباس اسدروز ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی ، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا ، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.

در ادامه این نشست روسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها ، چالش ها،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند

جلسه پشتیبانی 8

جلسه پشتیبانی 3
جلسه پشتیبانی 7
جلسه پشتیبانی 6
جلسه پشتیبانی 5
جلسه پشتیبانی 4
جلسه پشتیبانی 2
جلسه پشتیبانی 1

جلسه پشتیبانی 10
جلسه پشتیبانی 9

(یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۱) ۱۸:۰۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید