به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، امروز ( 21 فروردین ماه ) در نشستی و با حضور عباس اسدروز مدیرعامل، چالش ها و مشکلات مدیریت خدمات پشتیبانی مورد بررسی قرار گرفت
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهارداشت ؛ مدیریت خدمات پشتیبیانی به عنوان یکی از مهمترین مدیریت های شرکت می باشد چرا که عملکرد این مدیریت همواره با رضایت کارکنان و خانواده های آن ها مرتبط می باشد و کوچکترین خللی در تامین رضایتمندی کارکنان موجب می شود که عملکردش تحت تاثیر قرار گیرد
عباس اسدروز ادامه داد: مهمترین ماموریت مدیریت خدمات پشتیبانی ارائه خدمات مستمر و پایدار در زمینه های رفاهی ، ورزشی ، فرهنگی – هنری ، مشاوره و روانشناختی ، تعمیرات و بهسازی اماکن و مهمانسرا ، عملیات تامین خودرویی و ماشین آلات در پشتیبیانی از فرایند عملیات است که شایسته است این مدیریت در راستای تحقق ماموریت خود نهایت تلاش را داشته باشد و همواره در ارائه خدمات رفاهی و پشتیبانی و همچنین تامین رضایتمندی و سلامت روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنان به عنوان یک مدیریت سرآمد تلقی گردد.
در ادامه این نشست روسای خدمات پشتیبیانی به ارائه مهمترین برنامه ها ، چالش ها،نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات پرداختند