شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۴
IOTC
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت:

صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی است و کسانی که در خارگ مشغول هستند از خط مقدم هم جلوتر هستند.

صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی است و کسانی که در خارگ مشغول هستند از خط مقدم هم جلوتر هستند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت به همراه رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به منظور بازدید از شرکت های نفتی مستقر در جزیره خارگ وارد این جزیره شدند و در نشستی با مدیران و روسای شرکت های پایانه های ایران و نفت فلات قاره حضور یافتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره با ماموریت شرکت اظهار داشت: شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یک شرکت تخصصی مسئولیت ذخیره سازی و صادرات نفت خام کشور و میعانات گازی را بر عهده دارد که انجام این مسئولیت به صورت ایمن و پایدار و با کمترین هزینه از اهداف اصلی شرکت می باشد.
وی ادامه داد: طی سال های اخیر علیرغم محدودیتها و مشکلات موجود که ناشی از تحریم های بین المللی و شرایط خاص کرونایی کشور بود اما در شرکت توانستیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.
اسدروز ادامه داد : شرکت در کنار ایفای مسئولیت خطیر خود در حوزه ذخیره‌سازی، اندازه‌گیری و صادرات نفت خام و میعانات گازی، در زمینه بومی‌سازی و بروز کردن تجهیزات با حمایت حداکثری از توانمندی‌های داخلی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد.
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران موفقیت های حاصل شده را نتیجه توانمندی، تلاش و تعهد کارکنان شایسته شرکت پایانه های نفتی ایران و همچنین حمایت و پشتیبانی اثربخش شرکت ملی نفت ایران عنوان و تشریح کرد: تلاش کل مجموعه شرکت این است که بتوانیم بهتر و موفق تر از سالهای گذشته نقش کلیدی خود را به عنوان یک مجموعه چابک ، توانمند و متعالی، با تأمین رضایت پایدار مشتریان، سهامداران و ذینفعان کلیدی ایفا کنیم.
 

علی فروزنده در این نشست بااشاره به اهمیت موقعیت جزیره خارگ اظهارداشت : صنعت نفت در خط مقدم جبهه اقتصادی است و کسانی که  در خارگ مشغول هستند از خط مقدم هم جلوتر هستند و کاری که انجام می دهید ارزشش برای کشور بی‌نظیر است. 

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت ادامه داد : در این شرایط دشوار محدودیت‌ها و تحریم‌ها،  کیفیت کارهای در دست اقدام  قابل دفاع و مایه افتخار است .جدیت در کار با رعایت استانداردهای  بین المللی جداً مایه مباهات است.
وی ادامه داد : خارگ خاص هست ، با پیشکسوتانی که زمان جنگ در خارگ خدمت می کردند صحبت می‌کردم خاطرات بسیار تکان دهنده ای از اتفاقاتی که آن موقع اتفاق افتاده داشتند.
فروزنده تصریح کرد : یکی از مراکز تمرکز جنگ اینجا بوده و علیرغم همه محدودیت ها، جهاد و مجاهدت صنعت نفت ستودنی بوده تا جریان صادرات نفت در طول دوران جنگ ادامه یابد و شما در واقع میراث‌دار یک حماسه بسیار بزرگ هستید که  کمتر مورد توجه قرار گرفته و به آن پرداخته شده است. 

رییس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران نیز اظهار داشت : همکاران ما در جزیره خارگ از گمنام ترین کارکنان در مجموعه صنعت نفت هستند به دلیل اینکه در نقطه حیاتی صنعت نفت فعالیت می کنند اما متاسفانه به دلایل امنیتی و حساسیت‌هایی که وجود دارد ما به عنوان روابط عمومی نمی‌توانیم یا نتوانستیم  آنجور که باید و شاید این همه حجم عملیات و کار بسیار عظیم  را به مخاطب نشان دهیم و این شرایط بسیار سختی که وجود دارد را بالاخره به مردم ارائه کنیم. 
مجید بوجارزاده افزود : اینکه بیش از ۲۸۰۰ بار این جزیره در طول دفاع مقدس مورد حمله قرار می گیرد و در این شرایط صادرات نفت قطع نشود،کار بسیار عظیمی هست.
وی تصریح کرد : این ایثارگری که  همکاران ما در بخش های مختلف شرکتهای مستقر در جزیره  دارند واقعا آنقدر زیباست که جا دارد  این دلاوری ها نشان داده شود و  جا دارد که ما در بخش‌های مختلف به آن بپردازیم.

 

بازدید فروزنده از خارگ  1

بازدید فروزنده از خارگ  20

بازدید فروزنده از خارگ  21

بازدید فروزنده از خارگ  10

بازدید فروزنده از خارگ  8

بازدید فروزنده از خارگ  7


بازدید فروزنده از خارگ  3
بازدید فروزنده از خارگ  2

بازدید فروزنده از خارگ  22
بازدید فروزنده از خارگ  17
بازدید فروزنده از خارگ  16
بازدید فروزنده از خارگ  15
بازدید فروزنده از خارگ  14
بازدید فروزنده از خارگ  13

بازدید فروزنده از خارگ  12
بازدید فروزنده از خارگ  11
بازدید فروزنده از خارگ  9
بازدید فروزنده از خارگ  8
بازدید فروزنده از خارگ  5
بازدید فروزنده از خارگ  4

بازدید فروزنده از خارگ  22
بازدید فروزنده از خارگ  19
بازدید فروزنده از خارگ  18

بازدید فروزنده از خارگ  24
بازدید فروزنده از خارگ  23

(سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰) ۱۷:۵۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید