پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۵۵
IOTC
چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۹
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۴۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
به مناسبت بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن:

بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند.

همزمان با ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، مراسم بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن با حضور معاون مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران طی دو روز در ستاد و منطقه عملیاتی خارگ برگزار و از بانوان شاغل در شرکت تجلیل به عمل آمد.

بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن طی دو روز با حضور معاون مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت در ستاد تهران و منطقه عملیاتی خارگ برگزار و از بانوان شاغل تجلیل بعمل آمد. 

محمد نوروزی فر معاون مدیرعامل در نشست با بانوان شاغل در ستاد تهران با تبریک مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.

محمد نوروزی فرد تاکیدکرد:پشتکار و اراده بانوان در عرصه های مختلف کاری مثال زدنی است و این روز بهانه ای است تا از مقام شامخ زنان و جایگاه ویژه آنها قدردانی شود.

 

سیدمحمدجوادموسوی رییس پایانه نفتی خارگ نیز اظهار داشت: وجود مقدس و نازنین بانو حضرت فاطمه زهرا (س) مایه افتخار و مباهات برای همه زنان و جهانیان است و لذا الگوگیری از این شخصیت کامل و بی بدیل برای زنان می‌تواند مایه آرامش و سعادت در زندگی باشد.

 موسوی ادامه داد: سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) یادآور جایگاه والا و مقام ارزشمند زنان فرهیخته و پرتلاش میهن اسلامی است،زنانی که در کنار خانواده،دوشادوش مردان در جامعه گام برداشته و به نحوی موثر و سازنده در توسعه کشور مشارکت می کنند .

رییس پایانه نفتی خارگ ادامه داد: بانوان شاغل در ادارات جدا از وظیفه بزرگ مادری و تعلیم و تربیت فرزندان توانسته اند به خوبی در حوزه های مختلف اداری و در بخش های مختلف ادارات و مراکز، نقش مهمی ایفا کنند که این خود نشان از پشتکار، وظیفه شناسی و دلسوزی درانجام امور محوله آنان دارد.

در این نشست تعدادی از بانوان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و پیرامون بررسی و رسیدگی به موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر شد.

مراسم روز زن  4

 

روز زن مراسم روز زن  35

مراسم روز زن  22

مراسم روز زن  8
مراسم روز زن  7
مراسم روز زن  6
مراسم روز زن  5
مراسم روز زن  2
مراسم روز زن  1

مراسم روز زن  16

مراسم روز زن  9

مراسم روز زن  10

مراسم روز زن  29

مراسم روز زن  28
مراسم روز زن  27
مراسم روز زن  26
مراسم روز زن  25
مراسم روز زن  24
مراسم روز زن  23
مراسم روز زن  21
مراسم روز زن  20
مراسم روز زن  19
مراسم روز زن  18
مراسم روز زن  17
مراسم روز زن  15
مراسم روز زن  14
مراسم روز زن  13
مراسم روز زن  12
مراسم روز زن  11

مراسم روز زن  34
مراسم روز زن  33
مراسم روز زن  32
مراسم روز زن  31
مراسم روز زن  30

(چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰) ۱۷:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید