جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۱۸
IOTC
دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۷
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۹۴۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
عباس اسدروز :

شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار ماموریت های و مسئولیت های خود نگاهی ویژه به توسعه محیط پیرامونی دارد

(شنبه ۲ بهمن ماه ) بخشدار ویژه خارگ با حضور در پایانه نفتی خارگ ،با مدیرعامل ، مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار ماموریت های و مسئولیت های خود نگاهی ویژه به توسعه محیط پیرامونی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ؛عباس اسدروز گفت : خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شریف آن ، افتخاری است که در جزیره خارگ نیز به واسطه حضور مردم در کنار صنعت ، به عنوان یک رسالت دنبال می شود. دیدگاه و سیاست های مجموعه پایانه های نفتی ایران  نیز بر این است تا در قالب دستورالعمل های خود در کنار عملیات صادرات نفت ، یار و یاور مردم شریف ایران اسلامی باشد.

در این نشست محمدرضا دشتی زاده؛ بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر تعامل سازنده در جهت توسعه و آبادانی جزیره خارگ اذعان کرد: برطرف سازی خلأ تعاملی که منجر به هم افزایی ظرفیت ها و نتیجتا ارائه خدمات شایسته به مردم نجیب جزیره خارگ شود از چشم اندازها و رویکردهای بخشداری است ، از این رو تلاش خواهیم داشت تا با تکیه بر اصل تمرکز در حل مشکلات ، تمام پتانسیل های موجود در استان و جزیره را با همگرایی و انسجام در جهت رفع موانع و مشکلات مردم به کار بگیریم.

عباس غریبی؛ جانشین  پایانه نفتی خارگ نیز گفت: ما مشکلات این جزیره را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کرده ایم و تمام تلاشمان بر این است تا با همگرایی موثر در حل آنها بکوشیم. تلاش در جهت حل مشکلات مردم در حوزه های گوناگون باید به گونه ای از سوی ما صورت پذیرد که رفع آنها برای مردم ملموس و به عینه مشخص باشد.

عبدالمجید ستایشی؛ سرپرست مدیریت عملیات عمومی خارگ نیز با تاکید بر تسهیل امر خدمت رسانی به مردم اذعان کرد: مجموعه عملیات عمومی نیز همراستا و مبتنی بر سیاست های کلان شرکت پایانه ها مسیر خود را در جهت خدمت به مردم شریف جزیره خارگ می داند. تلاش ما بر این خواهد بود تا ظرفیت های خود را به گونه ای تبیین و به کار بگیریم که تسهیل و تسریع خدمت رسانی به مردم را میسر سازد.

محمدرضا سیفی رئیس حراست شرکت پایانه های نفتی ایران  نیز در این نشست اذعان کرد: به عمل نشاندن شاخص های ارتقا و توسعه جزیره خارگ در همه ابعاد ، مقوله مهمی است که به عنوان یک اصل و رویکرد مورد توجه شرکت پایانه های نفتی قرار دارد. آگاهی از جامعه آماری و جوانب پیرامونی آن به منظور خدمت رسانی مناسب مقوله مهمی است که باید در سایه هم افزایی و بهره مندی از ظرفیت های متقابل به صورت مستمر به انجام برسد.

 

نشست مدیرعامل با بخشدار 4
نشست مدیرعامل با بخشدار 3

نشست مدیرعامل با بخشدار 6
نشست مدیرعامل با بخشدار 5
نشست مدیرعامل با بخشدار 2
نشست مدیرعامل با بخشدار 1

(دوشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۰) ۱۲:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید