جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۲۰
IOTC
یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۲۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۹۳۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
در پی وقوع زلزله های متوالی در جزیره خارگ :

جلسه مدیریت بحران و شرایط اضطراری جزیره خارگ برگزار شد.

به دنبال وقوع زلزله های متوالی در جزیره خارگ جلسه مدیریت بحران و شرایط اضطراری عصر امروز و با حضور مسئولین در جزیره خارگ تشکیل گردید.

جلسه مدیریت بحران و شرایط اضطراری جزیره خارگ  برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، به دنبال وقوع زلزله های متوالی با شدت چهار ریشتر  در جزیره خارگ ، جلسه مدیریت بحران و شرایط اضطراری با محوریت زلزله با حضور مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران،فرماندار شهرستان بوشهر ، بخشدار ویژه خارگ ، روسای شرکت های نفتی و پتروشیمی و اعضای مدیریت بحران جزیره  در محل سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد.

عباس اسدروز که امروز به منظور بررسی پایداری تاسیسات نفتی از منطقه عملیاتی خارگ بازدید و در جلسه حضور یافته بود،اظهار داشت : شرکت پایانه های نفتی ایران به عنوان یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی نفت ایران و به سازمانی عملیاتی ،فنی، تخصصی و حرفه ای که در حوزه های ذخیره سازی ، اندازه گیری ، ارائه خدمات آزمایشگاهی ، عملیات صادرات و واردات نفت خام ، مواد نفتی و میعانات گازی و خدمات دریایی فعالیت می کند که ماموریتش را در چهار منطقه عملیاتی و سه استان کشور به صورت ایمن ،مطابق با استاندارد های بین المللی و به موقع انجام می دهد .

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد : مهمترین و کلیدی ترین پایانه شرکت از نظر منابع فیزیکی و تاسیساتی و هم بافت نیروی انسانی پایانه نفتی خارگ می باشد.

فرمانده ارشد پدافندغیرعامل جزیره خارگ افزود : اهمیت پدافند غیرعامل در جزیره خارگ با توجه به وجود تاسیسات حیاتی شرکت های نفتی دو چندان بوده و این مهم به عنوان یکی از ضرورت های جزیره خارگ ،همیشه مورد توجه ویژه همه شرکت ها ، سازمان ها و  اهالی شریف خارگ می باشد. 

وی ادامه داد : با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات منطقه عملیاتی خارگ، اظهار داشت: زلزله تاکنون منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است. 

اسدروز افزود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریعترین زمان ممکن با تعامل و هماهنگی که مابین  شرکت ها و ادارات بخش شهری وجود دارد همه امکانات بسیج شدند و به میدان آمدند که خوشبختانه تلفات و خسارت خاصی در جزیره تاکنون نداشتیم. 
شایان ذکر است در این جلسه گزارشی از وضعیت موجود در جزیره  و اقدامات صورت گرفته بیان شد؛در ادامه پس از بحث و تبادل نظر اعضا ، نسبت به آمادگی و ارائه خدمات مناسب و نیز ارزیابی منطقه تاکید شد.

 

جلسه مدیریت بحران  24

جلسه مدیریت بحران  1

جلسه مدیریت بحران  12

جلسه مدیریت بحران  19

جلسه مدیریت بحران  9
جلسه مدیریت بحران  7
جلسه مدیریت بحران  6
جلسه مدیریت بحران  5
جلسه مدیریت بحران  4
جلسه مدیریت بحران  3
جلسه مدیریت بحران  2

جلسه مدیریت بحران  23
جلسه مدیریت بحران  22
جلسه مدیریت بحران  21
جلسه مدیریت بحران  20
جلسه مدیریت بحران  18
جلسه مدیریت بحران  17
جلسه مدیریت بحران  16
جلسه مدیریت بحران  15
جلسه مدیریت بحران  14
جلسه مدیریت بحران  13
جلسه مدیریت بحران  11
جلسه مدیریت بحران  10
جلسه مدیریت بحران  9
جلسه مدیریت بحران  8

(یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰) ۱۸:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید