جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۳۲
IOTC
یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۹۳۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی
مدیر ارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ :

فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ به صورت عادی در جریان است

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: در زلزله های امروز ( 26 دی ماه ) جزیره خارگ هیچ گونه خسارتی به تاسیسات صنعتی شرکت پایانه های نفتی ایران وارد نشده است و فعالیت ها و ماموریت ها به طور عادی در حال انجام است.

فعالیت شرکت پایانه های نفتی ایران در خارگ به صورت عادی در جریان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت : امروز ( یکشنبه  26  دی ماه ) زمین لرزه‌ هایی با قدرت 4.8 دهم در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر )  ساعت 6:19 و  4.6 دهم ریشتر در ساعت 7:55  و 3.2 ریشتر در ساعت 11:53 جزیره خارگ را لرزاند.

 

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران و مدیرارشد شرایط اضطراری منطقه عملیاتی خارگ با اشاره به عادی بودن شرایط در تاسیسات پایانه نفتی خارگ، اظهار داشت: زلزله تاکنون منجر به خسارت به تاسیسات این پایانه نشده است و فعالیت های جاری در این پایانه به صورت عادی در حال انجام است. 

اسدروز افزود : از زمان وقوع زلزله ها ، در سریعترین زمان ممکن کمیته بحران پایانه نفتی خارگ با مدیریت رییس پایانه نفتی خارگ برگزار شد و‌  با تعامل و هماهنگی  که با مسئولین شرکت های نفت فلات قاره و پتروشیمی و دیگر شرکت ها در این جزیره وجود دارند ،کلیه برنامه ها هماهنگ شد و کلیه تاسیسات حیاتی صنعت نفت به صورت مداوم در حال بررسی و رصد می باشند.

(یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰) ۱۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید