شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۵
IOTC
برای اولین بار و با تلاش متخصصین عملیات دریایی پایانه نفتی خارگ:

اخذ مدرک تعمیرات زیرآبی و ساخت شناورها / آغاز عملیات اجرای DOCK شناور بهمن 6

اخذ مدرک تعمیرات زیرآبی و ساخت شناورها / آغاز عملیات اجرای DOCK شناور بهمن 6

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از اخذ مدرک تعمیرات زیرآبی و ساخت شناورها (DOCK ) توسط این شرکت و تحت نظارت سازمان بنادر و دریانوردی برای اولین بار خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز گفت: عملیات دریایی به عنوان یکی از قسمت‌های کلیدی می باشد که آمادگی و چابکی و سرعت عملیات آن مستقیما با رضایت‌مندی مشتریان ارتباط دارد، لذا ضرورتاً این ناوگان همیشه باید در بهترین وضعیت قرار داشته باشد. از همین جا برجستگی نقش کارکنان و متخصصین این قسمت روشن می‌شود که در شرایط موجود و با وجود همه محدودیت‌ها و کمبودها اجازه نداده‌اند کوچکترین خلل و وقفه‌ای در عملیات روی دهد.


 مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال و  همچنین تقویت عملیاتی ناوگان دریایی شرکت، قایق بهمن ۶ به منظور انجام تعمیرات اساسی با استفاده از تجیهزات و قطعات تولید داخل و متخصصان عملیات دریایی از آب بیرون کشیده شد.

 

وی ادامه داد: برای انجام تعمیرات اساسی لازم است یدک کش از آب خارج و اقداماتی چون خزه زدایی، رنگ آمیزی، تعمیر و تعویض قطعات و ماشین آلات آسیب دیده و تعویض صفحات فرسوده بدنه و مخازن و کلیه لوله های ماشین آلات و مخازن طبق شرح کار مصوب انجام شود. 

 

اسدروز تصریح کرد: با راه‌اندازی داک در جزیره خارک نه تنها از فرستادن شناور به خارج از جزیره جهت تعمیر بی‌نیاز می شویم، بلکه می توانیم نیازهای سایر مناطق را نیز تأمین کنیم.


قایق بهمن 6 4
قایق بهمن 6 3
قایق بهمن 6 2
قایق بهمن 6 1

 

(سه شنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۰) ۱۵:۳۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید