پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۵۰
IOTC
شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۱
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۸۸۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت هفته بسیج

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (رحمت الله علیه ) و شهدای والا مقام انقلاب هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بمناسبت هفته بسیج
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ؛ عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای والا مقام انقلاب، هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک گفت.
 

بسمه تعالی

 

بسیج مظهر عشق و ایمان ، آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

«هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) را  به دنیا ثابت کنند.

امروز نیز بسیج به عنوان یک بازوی توانمند و تأثیرگذار، با همان روحیه انقلابی و تحت هدایت‏‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) توانسته با بهره‏ گیری از توان علمی و دانش بومی، نقش مؤثری در عرصه‏‌های مختلف جامعه داشته باشد و بنابر ضروریات برای اعتلای ایران اسلامی بی‏‌ادعا و خالصانه حرکت کند.

 

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، آغاز هفته بسیج را به ملت بزرگ ایران، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز به ویژه همکاران گرانقدر در مجموعه شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی را مسألت می‌نمایم.

 

 
 
(شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰) ۰۸:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید