جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۰۳
IOTC
پنج شنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۹:۴۷
سرویس : عکس و فیلم
کد خبر : ۴۸۸۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس عکس و فیلم

نشست صمیمی روسای روابط عمومی های پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی با شهردار خارگ+تصاویر

به منظور ایجاد هم افزایی و بررسی جوانب فراهم ساختن بستر توسعه بیش از پیش جزیره خارگ نشستی با حضور شهردار و روسای روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی برگزار شد.

نشست صمیمی روسای روابط عمومی های پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی با شهردار خارگ+تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، رییس روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران با تبریک انتصاب شهردار خارگ اظهار داشت : مدیریت ارشد شرکت ضمن برنامه ریزی ،تدبیر و تلاش در حوزه وظایف ذاتی خود ، همواره بر توجه همه جانبه به حوزه مسئولیت های اجتماعی و مشکلات محیط پیرامونی  تاکید دارد. 
مهدی باقری ادامه داد : امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های مدیریت عملیات عمومی و سایر شرکتهای نفتی مستقر در جزیره خارگ با همکاری نهادهایی همچون شهرداری خدمات ارزنده ای را در جهت رفاه حال مردم شریف خارگ و رفع مشکلات ایشان ارائه دهیم.
 

رییس روابط عمومی مدیریت عملیات عمومی نیز در این نشست ضمن تبریک به شهردار منتخب، اظهارداشت: مردم جزیره خارگ همواره دوشادوش مسئولین بوده اند که نمود ویژه آن در ایام هشت سال دفاع مقدس بود و بی شک آن ها  شایسته بهترین خدمات هستند.

عبدالمجید ستایشی افزود : امیدواریم در آینده نزدیک با نگاه و تعامل خاص مسئولین و نهادهای مختلف که وجود دارد به رفع مشکلات مردم این جزیره برای همیشه منجر شود.

 

شهردار خارگ اظهارداشت : خدا را شکر تعامل خوبی فی مابین مجموعه شهرداری و شرکت ها و علی الخصوص شرکت پایانه نفتی ایران وجود دارد و این تعامل بر مبنای توسعه و ارتقا خدمات در حوزه شهری در حال برنامه ریزی برای سال جاری می باشد.
شعیب بحرینی افزود: یکی از مشکلات اهالی شریف خارگ که سابقه دیرینه دارد بحث تردد دریایی می باشد که امیدوار هستیم با تدبیر و همکاری مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و مدیریت عملیات عمومی و همکاری سایر شرکت های نفتی و پتروشیمی این مشکلات رفع شود.

 

شایان ذکر است ،شعیب بحرینی که در دوره سوم شوراها،به مدت ۵ سال مسئولیت مدیریت شهری شهر خارگ را عهده دار بود ، در این دوره نیز با انتخاب شورا و حکم استاندار بوشهر ،به عنوان شهردار خارگ منصوب گردید و از نیمه دوم هفته جاری، کار خود را در جزیره خارگ به عنوان شهردار آغاز نمود.

 

جلسه با شهردار 2

جلسه با شهردار 1

جلسه با شهردار 5

جلسه با شهردار 4

جلسه با شهردار 3

دیدار با شهردار

جلسه با شهردار 6

 

(پنج شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰) ۱۹:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید