سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ۱۲:۱۲
IOTC
یکشنبه / ۲۳ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۴
سرویس : آموزش
کد خبر : ۴۸۸۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس آموزش
گزارش تصویری

کارگروه بررسی وضعیت ایجاد شبکه برق شرکت ها درجزیره خارگ در شرایط اضطرار تشکیل شد

با تاکید فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیر ارشد شرایط اضطراری، در نشستی با حضور روسا و کارشناسان شرکت های نفتی و پتروشیمی راهکارهای ایجاد یک شبکه برق پایدار در شرایط اضطرار در جزیره خارگ بررسی شد

کارگروه بررسی وضعیت ایجاد شبکه برق شرکت ها درجزیره خارگ در شرایط اضطرار تشکیل شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ؛  یکی از موارد مهم در شرکت های  بزرگ صنعتی در یک منطقه ، تداوم فعالیت ها و عدم توقف خط تولید جهت جلوگیری از خسارات سنگین می‌باشد. به این دلیل عموماً تغذیه برق دستگاهها و سیستم های حساس  باید به‌گونه‌ای انجام شود که از قابلیت اطمینان بالایی برخوردار باشند. از این‌رو شرکتها عموماً جهت تامین برق مورد نیاز خود دارای واحد نیروگاه داخلی می‌باشند که در شرایط عادی به‌صورت موازی با همدیگر کار می کنند  و در صورت اختلال و اضطرار باید طوری برنامه ریزی شود که ، توان مورد نیاز را از همدیگر تامین نمایند .

با توجه به پیش بینی های لازم و نگاه مثبت به الزامات پدافند غیرعامل ، در نشستی با حضور روسا و کارشناسان شرکت پایانه های نفتی ایران ، نفت فلات قاره و پتروشیمی در منطقه عملیاتی خارگ ، راهکارهای ایجاد یک شبکه برق پایدار در شرایط اضطراری ، افزایش ضریب اطمینان و جلوگیری از مخاطرات قطعی برق در هر بخش و ایجاد یک شبکه برق جهت تبادل توان بین نیروگاههای تولید برق هر سه شرکت بررسی شد.

 

جلسه برق 10

جلسه برق 2

جلسه برق

جلسه برق 9
جلسه برق 7
جلسه برق 6
جلسه برق 5
جلسه برق 4
جلسه برق 3

جلسه برق 21
جلسه برق 19
جلسه برق 18
جلسه برق 17
جلسه برق 16
جلسه برق 15
جلسه برق 14
جلسه برق 13
جلسه برق 12

جلسه برق 8
جلسه برق 1

(یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰) ۱۰:۲۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید