شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳
IOTC
شنبه / ۸ آبان ۱۴۰۰ / ۰۷:۱۴
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۸۷۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز پدافند غیر عامل

مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ در پیامی روز پدافند غیر عامل را گرامی داشت.

پیام مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت روز پدافند غیر عامل
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران و فرمانده ارشد پدافند غیرعامل جزیره خارگ در پیامی روز پدافند غیر عامل را گرامی داشت .

 

 

پدافند غیرعامل در دنیای امروز یک نگاه جدید به تهدیدات حیات بشری و روشی به تناسب صلح‌آمیز، اثربخش، پایدار و کم‌هزینه برای مقابله یا پیشگیری در برابر انواع تهدیدات تلقی می‌شود.
 

پدافند غیرعامل بستری مهم و پراهمیت در حفاظت از زیرساخت‌ها، دارایی‌ها، اماکن و مراکز حیاتی، حساس و مهم برای دستیابی به امنیت، اقتدار و پایداری ملی و زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه کشور محسوب می‌شود و می‌تواند به‌عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دائمی موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب‌پذیری، استمرار خدمت‌رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل‌کننده مدیریت بحران در بخش‌های مختلف عمومی و اجرایی شود.

 

با توجه به نقش استراتژیک و حیاتی جزیره خارگ ، پدافند غیرعامل در این منطقه عملیاتی حائز اهمیت بوده و این مهم به عنوان یکی از ضرورت های جزیره هست که همه شرکت های نفتی ، سازمان ها و  اهالی شریف خارگ  به آن توجه ویژه ای دارند.  

 

اینجانب ،ضمن گرامیداشت این روز،اطمینان دارم با مساعدت ، همکاری و مسئولیت پذیری شایسته همه همکاران صنعت نفت در منطقه عملیاتی خارگ، مسئولین محلی و مردم بیش از پیش ،حفظ ، حراست و مصون‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری تاسیسات حیاتی صنعت نفت و ارتقای پایداری و امنیت جامعه و مردم رقم خواهد خورد.
(شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰) ۰۷:۱۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید