جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۰
IOTC
جمعه / ۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۸۷۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
مدیر عامل پایانه های نفتی ایران در بازدید از آزمایشگاه نفت خارگ:

آزمایشگاه شیمایی پایانه های نفتی ایران یک مرجع معتبر صحت‌سنجی است

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در بازدیداز پایانه نفتی خارگ از آزمایشگاه اداره شیمیایی این پایانه بازدید و به بررسی مشکلات و چالش ها پرداخت

آزمایشگاه شیمایی پایانه های نفتی ایران یک مرجع معتبر صحت‌سنجی  است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت : اداره شیمیایی شرکت پایانه های نفتی ایران، شامل آزمایشگاه های کنترل کیفیت، ارزیابی نفت خام، میعانات گازی و آزمایشگاه های تحقیقاتی در سطح داخلی، منطقه ای و بین المللی از توانمندی قابل توجهی برای ارائه همه خدمات فنی و تخصصی برخوردار است.
 

وی افزود:هم اکنون شرکت پایانه های نفتی ایران با برخورداری از یک آزمایشگاه مرجع، یکی از بزرگترین مراکز سنجش کیفی نفت خام در جهان است و می تواند آزمایش های مربوط به نفت خام و فرآورده های نفتی را به طور دقیق و بر اساس آخرین استانداردهای مرجع بین المللی انجام دهد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: این موفقیت با بکارگیری تجهیزات و  آخرین دستورالعمل‌های استاندارد و استفاده از نیروهای توانمند محقق شده است که نتیجه آن  ارتقای سطح خدمات آزمایشگاهی در صنعت نفت کشور شده است.

 

در این نشست مشکلات و مسائل مختلف در حوزه های  مختلف مطرح که مدیرعامل بر برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات تاکید و تصمیماتی را اتخاذ نمود .

 

بازدید آزمایشگاه شیمیایی 1

بازدید آزمایشگاه شیمیایی 4
بازدید آزمایشگاه شیمیایی 3
بازدید آزمایشگاه شیمیایی 2

(جمعه ۷ آبان ۱۴۰۰) ۱۶:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید