پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۴۲
IOTC
چهارشنبه / ۲۱ مهر ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۵۹
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر نمونه دریایی کشور شد

مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی عصر سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش و مدیران ارشد دریایی کشور در مرکز آموزش سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر نمونه دریایی کشور شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی با شعار «دریانوردان در کانون آینده کشتیرانی» به صورت نمادین و محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور معاون هماهنگ کننده ارتش ،جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران ، مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و  مدیران ارشد ارگان‌های دریایی کشور، به میزبانی سازمان بنادر و دریانوردی در تهران برگزار شد .

 

در این مراسم عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  به‌عنوان مدیر دریایی نمونه ، اسماعیل احمدی جانشین اداره عملیات دریایی خارگ به عنوان پیشکسوت دریایی نمونه و احمد معظمی از همکاران عملیات دریایی به عنوان  ایثارگر نمونه دریایی نمونه کشور انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

سازمان بین‌المللی دریانوردی (IMO) ۳۰ سپتامبر را به عنوان روز جهانی دریانوردی در نظر گرفته است و هر ساله به مناسبت گرامیداشت این روز در لندن مقر این سازمان، مراسمی برگزار و از همه کشورهای عضو هم درخواست می‌شود تا برنامه‌های متنوعی را با تمرکز بر مسائل دریانوردان برگزار کنند.

 

همزمانی با دهه آخر ماه صفر و سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن‌مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) موجب شده است تا مراسم مختصر روز جهانی دریانوردی در ایران با ۱۰ روز تاخیر نسبت به ۳۰ سپتامبر برگزار شود.

 

دریانوردی 1

دریانوردی 11

دریانوردی 17

دریانوردی 20
دریانوردی 19
دریانوردی 18

دریانوردی 9
دریانوردی 6
دریانوردی 4

دریانوردی 22
دریانوردی 21

دریانوردی 25
دریانوردی 24
دریانوردی 23

دریانوردی 8
دریانوردی 7
دریانوردی 5
دریانوردی 2

دریانوردی 14

دریانوردی 10

دریانوردی 13

دریانوردی

دریانوردی 15

دریانوردی 16

(چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰) ۱۳:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید