شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۳۱
IOTC
شنبه / ۱۰ مهر ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۳
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۸۵۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
با توجه به نزدیک شدن به فصول بارندگی:

نشست هماهنگی ادارات عملیاتی پایانه نفتی خارگ برگزار شد + تصاویر

با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش باران در نشستی تدابیر لازم به منظور هماهنگی بیشتر ادارات عملیاتی پایانه نفتی خارگ بررسی شد.

نشست هماهنگی ادارات  عملیاتی پایانه نفتی خارگ برگزار شد + تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ،شنبه ( دهم مهر ماه ) با حضور رییس و جانشین پایانه نفتی خارگ و روسا ادارات ، تدابیر لازم به منظور هماهنگی بیشتر در شرایط اضطرار بررسی شد.
رییس پایانه نفتی خارگ ضمن اشاره به اصول پیشگیری و کنترل، بر ضرورت آمادگی در مواجهه با شرایط اضطراری تاکید و اظهار داشت : از آنجایی که پایانه نفتی خارگ به عنوان یکی از مهمترین و حساس‌ترین نقاط استراتژیک کشور و مرکز ثقل ذخیره سازی و صادرات نفت کشور می باشد ، با توجه به شروع فصل پاییز و نزدیک شدن به فصول بارندگی و شرایط جوی خاص جزیره خارگ در ماه آبان ، لزوم آمادگی حداکثری با هدف کاهش آسیب‌پذیری و بهبود ساز و کارها، شناسایی انواع تهدیدها و پیاده سازی اصول مدیریت مشارکتی در زمان بحران بسیار مهم و با اهمیت می باشد.

 

سید محمدجواد موسوی ادامه داد : به دلیل رویارویی با شرایط اضطراری احتمالی پیش رو به جهت تغییرات فصلی و اقلیمی و احتمال بروز مشکل  و تاثیر آن بر فرآیندهای اصلی شرکت، پیش بینی تمهیدات لازم در برابر تهدیدات احتمالی( به ویژه تهدیدات فصلی) را مهم دانست  و بر سنجش میزان آمادگی در برابر رویدادها را به عنوان راهبردهای اصلی مد نظر ادارات  در راستای آمادگی مواجهه با شرایط اضطراری تاکید کرد.

موسوی افزود: با توجه به ضرورت واکسیناسیون کامل کارکنان در شرایط پاندمی کرونا و حفظ شرایط پایدار ایجاد شده، پوشش حداکثری و اکسیناسیون کلیه کارکنان را الزامی دانست و اعلام کرد  با توجه به اهمیت موضوع و شرایط منطقه عملیاتی خارگ طی هفته های آتی محدودیت های تردد و ضرورت ارائه کارت واکسیناسیون برای تمامی کارکنان اعمال خواهد شد که ضروری است اقدامات لازم در جهت انجام، کنترل و پایش آمار واکسیناسیون کارکنان توسط ادارات به صورت جدی مد نظر قرار گرفته و به کلیه پرسنل اعلام گردد.

 

در ادامه  عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ گفت : در راستای ایمن سازی اماکن عمومی و تاسیسات صنعتی و با توجه به نقاط آسیب پذیری که در بارندگی سال گذشته شناسایی شد ، در طول یک سال گذشته گام های خوبی برداشته شد .

غریبی به بعضی از اقدامات اشاره کرد و افزود : خرید پمپ های نیوماتیک ، ایجاد ایستکاه سوم آتش نشانی ، ایجاد کانال دفع آب های سطحی در مخازن ذخیره سازی ، آسفالت معابر ، تعمیرات سقف آزمایشگاه شیمیایی و تعمیرات کچمنت شرقی از جمله گام هایی بود که در راستای کاهش آسیب پذیری ها برداشته شد .

جانشین رییس پایانه نفتی خارگ تصریح کرد: با برنامه ریزی هایی که صورت گرفته تا تا مدت زمان باقیمانده به شروع بارش ها اقدامات موثر دیگری هم در حال  انجام می باشد که روزانه و در جلسات عملیاتی پیگیری می گردد.

دراین نشست روسای ادارات مختلف عملیاتی آخرین وضعیت واحد های عملیاتی ،برنامه حضور نیروی انسانی و وضعیت ماشین آلات و تجهیزات را  مطرح و در خصوص حل مشکلات و کمبودهای موجود چاره اندیشی شد.

نشست بارندگی 10

نشست بارندگی 11

نشست بارندگی 18

نشست بارندگی 20
نشست بارندگی 19
نشست بارندگی 17
نشست بارندگی 16
نشست بارندگی 15
نشست بارندگی 14
نشست بارندگی 13
نشست بارندگی 12
نشست بارندگی 9

نشست بارندگی 8
نشست بارندگی 7
نشست بارندگی 6
نشست بارندگی 4
نشست بارندگی 3
نشست بارندگی 2
نشست بارندگی 1

(شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰) ۲۱:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید