شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۹
IOTC
سه شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۱
سرویس : فرهنگی و ورزشی
کد خبر : ۴۸۲۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس فرهنگی و ورزشی

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان این شرکت تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، متن پیام  عباس اسدروز مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به شرح زیر است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است. هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

 

بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان ، گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه در حیطه سلامت، علم و دانش و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوریم.

 

امروزه بخش بزرگی از موفقیت ها و پیشرفت های روز افزون نظام مرهون تجربه ،تخصص و توانمندی برجسته و چشمگیر کارکنان صنعت نفت کشور است و در این میان تلاشگران شرکت پایانه های نفتی ایران با سختکوشی و تعهد و مسئولیت پذیری مضاعف در جبهه صادرات، علاوه بر پشتیبانی از تولید و توسعه صنعت نفت، با اهتمام به حفظ منافع ملی، کوشش در راه توسعه و اقتدار و سرافرازی کشور را الگو و سرلوحه اصلی کاری خود قرار داده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به تمامی همکاران عزیز و خانواده محترم آنان در شرکت پایانه های نفتی ایران تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان های بلند حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و اهداف مهم دولت از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 
(سه شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰) ۰۷:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید