جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲
IOTC
چهارشنبه / ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۰۷:۰۷
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۸۱۷
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران:

مطالبات اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری تا پایان مردادماه پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از پرداخت مطالبات ناشی از طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری تا پایان مرداد ماه خبر داد.

مطالبات اجرای طرح طبقه بندی مشاغل کارکنان پیمانکاری تا پایان مردادماه پرداخت می شود.
به گزارش پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز ضمن تشکر از عوامل دست اندرکار اجرای طرح طبقه بندی مشاغل اظهار داشت: با بررسی و پیگیری های انجام شده مطالبات کارکنان پیمانکاری طرح طبقه‌بندی مشاغل در مرداد ماه پرداخت می شود.

 

وی افزود : نظام طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر/ غیرپروژه‌ای با هدف برقراری عدالت ، نظام مند و یکنواخت کردن پرداخت ها متناسب با ارزش مشاغل در پایان سال ۹۹ به اجرا درآمد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: این طرح با پیگیری های موثر مدیریت منابع انسانی و با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مدیریت های سازمان برای نیروهای پیمانکاری شاغل انجام شده و با اقدام به موقع نمایندگان کارفرما و همکاری مدیریت امور مالی تا پایان مردادماه ،تمام مطالبات ناشی از اجرای این طرح به کارکنان مشمول پرداخت خواهد شد.

 

اسدروز افزود:‌ ‌انطباق شرایط فرد با شغل مصوب،‌ تعیین مزد مبنا، ‌تخصیص مزایای شغلی و همسان‌سازی حقوق در گروه های مشابه از دستاوردهای مهم اجرای این طرح بوده که  هماهنگی لازم برای پرداخت آنها تا پایان این ماه انجام شده است.

 

وی تصریح نمود : براساس مصوبات کمیته ساماندهی ، این طرح برای کارکنان  بخش های خدمات اموراداری ، تنظیفات و آبدارخانه ، بازیافت پسماند خانگی و انجام خدمات تنظیفات ، عملیات انبارداری و بارگیری کالا ، خدمات دفتری ، پشتیبانی ، فنی و ترابری و غذایی عسلویه ، عملیات صادرات عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، عملیات دریایی  عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، خدمات نگهداشت و ترمیم فضای سبز ، خدمات اتاقداری ، تعمیرات روزمره منازل ، ادارات و تاسیسات آبرسانی ، هدایت و نگهداری خودروهای سبک و نیمه سنگین ، خدمات حراست و خدمات تهیه ، طبخ و توزیع غذا اجرا شده است.
(چهارشنبه ۱۳ اَمرداد ۱۴۰۰) ۰۷:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید