چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۱۸
IOTC
پنج شنبه / ۷ اَمرداد ۱۴۰۰ / ۱۸:۳۹
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۸۱۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

برگزاری مانور دورمیزی با موضوع آتش سوزی احتمالی در مخازن پایانه نفتی خارگ

با هدف ارزیابی ظرفیت ها و پاسخ به شرایط اضطراری، مانور دور میزی با سناریوی مقابله با آتش سوزی احتمالی در مخازن پایانه نفتی خارگ با حضور اعضای کمیته شرایط اضطراری پایانه نفتی خارگ در سالن اجتماعات ارشاد برگزار شد.

برگزاری مانور دورمیزی با موضوع آتش سوزی احتمالی در مخازن پایانه نفتی خارگ
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ اظهار داشت: به دلیل اهمیت انجام مانور در فاز آمادگی و پیش از بحران، مطابق سناریوی طراحی و تدوین شده ، مانور تمرینی دور میزی با هدف آشناسازی تیم ها و کارکنان با شرح وظایف محوله و همچنین تمرین و ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، شناسایی نقاط قوت و ارزیابی توانایی و استخراج مشکلات و موانع موجود برگزار شد.
 

وی افزود :با توجه به نتایج شناسایی و ارزیابی خطرات و فهرست ریسک های بارز سازمان و ضرورت کنترل و آمادگی در مقابل هر گونه شرایط اضطراری احتمالی، جلسه مانور دورمیزی آتش سوزی مخازن پایانه نفتی خارگ با حضور روسای ادارات عملیاتی برگزار گردید. 

 

غریبی بر ضرورت ارتقای آمادگی گروه های واکنش در مقابل حوادث بالقوه فرآیندی و تداوم ادامه مستمر برگزاری مانورهای مقابله در سطوح مختلف تاکید و ‌با برشمردن مزایای انجام اقدامات پیشگیرانه موثر در مدیریت شرایط اضطراری، تمرکز سازمان در تقویت فاز های سه گانه مدیریت حوادث را نشانه بلوغ هر چه بیشتر سازمان در توجه به الزامات HSE دانسته و تداوم اثربخش این حرکت را لازم و ضروری دانست.

 

در ادامه روسای  ادارات عملیاتی پس از طرح سناریوی مانور توسط اداره HSE و تشریح وظایف کلیدی، با بکار گیری روش های موثر، مجموعه اقدامات خویش در کنترل و مهار حادثه فرضی را تشریح نمودند و نقطه نظرات کلیدی، جهت بررسی و پیاده سازی در راستای افزایش توان عملیاتی گروه های واکنش، به منظور صدور اقدامات اصلاحی مربوطه، ثبت و مستند گردید.

 

مانور 1

مانور 2

مانور 17
مانور 16
مانور 15
مانور 14  
مانور 12
مانور 11
مانور 10
مانور 9
مانور 8
مانور 7

مانور 5
مانور 4
مانور 3

مانور 29
مانور 28
مانور 27
مانور 26
مانور 25
مانور 23
مانور 22
مانور 21
مانور 20
مانور 19
مانور 18

(پنج شنبه ۷ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۸:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید