شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۷
IOTC

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تعدادی از بانوان شاغل در پایانه نفتی خارگ تجلیل شدند.

به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تعدادی از بانوان شاغل در پایانه نفتی خارگ تجلیل شدند.

به مناسبت هفته عفاف و حجاب در آئینی با حضور رییس کانون بسیج مهندسین صنعت خارگ و فرمانده بسیج سپاه ثارالله خارگ ،تعدادی از بانوان شاغل در پایانه نفتی خارگ تقدیر شدند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در این مراسم عباس غریبی گفت؛ رعایت حجاب و عفاف بانوان و حضور آنان در محیط کار نشان دهنده این است که حجاب نه تنها دست و پا گیر نیست بلکه می تواند زمینه حضور بانوان در فعالیت های اجتماعی باشد و باعث پیشرفت جامعه اسلامی گردد.
رییس کانون بسیج مهندسین نفت خارگ و جانشین پایانه نفتی خارگ ادامه داد : عفاف و حجاب به عنوان یکی از اصول زیربنایی و ساختاری در سبک زندگی اسلامی است و در جوامع دینی ، حفاظت و مراقبت از عفت عمومی وظیفه ای است که بر عهده زن و مرد است .
غریبی تصریح نمود : حجاب محدودیت نیست، مصونیت است و زنان ایرانی با حفظ حجاب اسلامی و در سایه این امنیت توانسته‌اند به موفقیت دست یابند و در حوزه های علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، پژوهشی و اجتماعی نشان دهنده این موفقیت هستند .
 

فرمانده بسیج سپآه ثارالله خارک نیز اظهار داشت : جامعه ،دین  و انقلاب ما ریشه در مسائل فرهنگی دارد و دشمنان ما همیشه به دنبال ایجاد هجمه فرهنگی هستند.

سیروس حیاتی افزود : دشمنان ما هر موقع خواستند کاری انجام بدهند و به مساله ای پی ببرند و ریشه یابی کنند ، ابتدا کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در آن موضوع انجام می دهند و وقتی در خصوص جوانان ما که جان خود را در راه دین ، اسلام و آرمان می دهند تحقیق کردند به این موضوع پی ببرند که این جوانان پرورش یافته و نشات گرفته از یک خانواده با اصالت هستند که نقش زن و مادر به عنوان یک محور در این رشد نمایان است . 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپآه ثارالله خارک ادامه داد : دشمنان ما با مسائل شهادت طلبی بیگانه هستند و به دنبال مادیات و دنیا پرستی هستند و هدف آنان ازبین بردن این محور و مکتب هستند و از راههای مختلف به دنبال آسیب به این محور هستند .

حیاتی تاکید کرد : شما بانوان با تاسی از الگوی زن مسلمان ،در تربیت خانواده و جامعه میدان داری می کنید و با این عمل شما مایه یآس و نامیدی دشمن و رشد و شکوفایی نسل جوان و جامعه خواهد بود که این کار شما بسیار ارزشمند است و پیام مثبت و تاثیرگذار به جامعه تزریق می کند .

شایان ذکر  است در این مراسم ،تعدادی از بانوان شاغل در ادارات پایانه نفتی خارگ  با اهداء هدایایی از سوی کانون بسیج مهندسین صنعت خارگ ، بسیج ناحیه مقاومت سپآه ثارلله خارگ و قرارگاه فرهنگی و ستاد اقامه نماز صنعت نفت خارگ مورد تجلیل قرار گرفتند.

عفاف و حجاب 17

عفاف و حجاب 6
عفاف و حجاب 5
عفاف و حجاب 3

عفاف و حجاب 4
عفاف و حجاب 2
عفاف و حجاب 1

عفاف و حجاب 16
عفاف و حجاب 15
عفاف و حجاب 14
عفاف و حجاب 13

عفاف و حجاب 18

 

عفاف و حجاب 12
عفاف و حجاب 11
عفاف و حجاب 10
عفاف و حجاب 9
عفاف و حجاب 8
عفاف و حجاب 7

عفاف و حجاب 24
عفاف و حجاب 23
عفاف و حجاب 22
عفاف و حجاب 21
عفاف و حجاب 20
عفاف و حجاب 19

(چهارشنبه ۶ اَمرداد ۱۴۰۰) ۱۹:۵۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید