سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۶
IOTC
دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ / ۲۱:۳۵
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۷۳۰
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در شرکت پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: با بررسی و پیگیری های انجام شده و گرفتن مجوزهای لازم، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای یک هزار و دویست نفر از کارکنان پیمانکاری تابع قانون کار شاغل در این شرکت از اول اسفند امسال اجرایی شد.

اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل پیمانکاری در شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز گفت : با توجه به ابلاغ بخشنامه مقام عالی وزارت نفت در خصوص  اجرای نظام طبقه‌بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر/ غیرپروژه‌ای با هدف برقراری عدالت ، نظام مند و یکنواخت کردن پرداخت ها متناسب با ارزش مشاغل با بررسی ها و برگزاری نشست های متنوع کارشناسی ، طرح طبقه‌بندی مشاغل برای کارکنان پیمانکاری تابع قانون کار شاغل در این شرکت اجرایی شد.

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود : در طرح طبقه بندی مشاغل، کارکنان با رعایت شرایط احراز پیش‌بینی شده در عنوان شغلی از گروه، مزد شغل و مزد سنوات برخوردار می شوند.

 

اسدروز افزود:‌ ‌انطباق شرایط فرد با شغل مصوب،‌ تعیین مزد مبنا، ‌تخصیص مزایای شغلی و همسان‌سازی حقوق در گروه های مشابه از دستاوردهای مهم اجرای این طرح است.

 

وی تصریح نمود : براساس مصوبات کمیته ساماندهی ، این طرح برای کارکنان  بخش های خدمات اموراداری ، تنظیفات و آبدارخانه ، بازیافت پسماند خانگی و انجام خدمات تنظیفات ، عملیات انبارداری و بارگیری کالا ، خدمات دفتری ، پشتیبانی ، فنی و ترابری و غذایی عسلویه ، عملیات صادرات عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، عملیات دریایی  عسلویه ، خارگ و ماهشهر ، خدمات نگهداشت و ترمیم فضای سبز ، خدمات اتاقداری ، تعمیرات روزمره منازل ، ادارات و تاسیسات آبرسانی ، هدایت و نگهداری خودروهای سبک و نیمه سنگین ، خدمات حراست و خدمات تهیه ، طبخ و توزیع غذا اجرا شده است.

 

 وی ضمن تشکر از تلاش ها و اقدامات مدیریت منابع  انسانی در به ثمر نشستن نظام طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری ، به اهمیت و جایگاه نیروی انسانی در پیشبرد و تحقق اهداف سازمان اشاره و تاکید کرد : سرمایه انسانی، به عنوان مهمترین و با ارزش ترین دارایی هر سازمان محسوب می شود و جوامعی روند رشد و توسعه را بهتر طی می کنند که از سرمایه های انسانی توانمند و کارآمد برخوردار باشند.

(دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹) ۲۱:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید