جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۵
IOTC
به مناسبت بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن:

بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

بانوان شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران تجلیل شدند

در روز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)،مراسم بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت پایانه های نفتی ایران طی دو روز در ستاد و منطقه عملیاتی خارگ برگزار و از بانوان شاغل تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، همزمان با دهه مبارک فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) مراسم بزرگداشت مقام والای مادر و روز زن طی دو روز با حضور مدیرعامل و تعدادی از مدیران و روسای شرکت در ستاد تهران و منطقه عملیاتی خارگ برگزار و از بانوان شاغل تجلیل بعمل آمد. 

 

عباس اسدروز در این نشست با اشاره به گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر یادآور ایثار، ایستادگی و آزاده خواهی ملتی است که با رهنمودهای معمار کبیر انقلاب وعزم راسخ،  سرنوشت مملکت خود را رقم زدند و نقش بانوان در طی این مسیر بسیار پررنگ بوده است.

 

وی ادامه داد : سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) یادآور جایگاه والا و مقام ارزشمند زنان فرهیخته و پرتلاش میهن اسلامی است، زنانی که در کنار خانواده، دوشادوش مردان در جامعه گام برداشته و به نحوی موثر و سازنده در توسعه کشور مشارکت می کنند .

 

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: قرآن کریم ، آموزه های دینی ، روایات ائمه معصومین و همچنین اسناد  بالادستی که در خصوص جایگاه و نقش زنان در بخش ها و مسئولیت های مختلف اجتماعی ،فرهنگی و خانوادگی ابلاغ می شود ،جایگاه زنان را به خوبی ترسیم نموده و  مدیران شرکت باید این ظرفیت و پتانسیل را به سوی بهره وری سازمانی سوق دهند.

 

اسدروز تاکید کرد : رویکرد ما به عنوان یک سازمان چابک، کمک به رفع مشکلات کارکنان بویژه بانوان می باشد و کارگروه رسیدگی به مشکلات با محوریت مدیریت منابع انسانی بایستی نسبت به مرتفع نمودن مشکلات و بهبود وضعیت  شغلی بانوان توجه ویژه نماید و گزارش اقدامات انجام شده را به صورت منظم و مستمر ارائه نماید.

 

در این نشست تعدادی از بانوان دیدگاه ها و مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و پیرامون بررسی و رسیدگی به موضوعات مطروحه بحث و تبادل نظر شد.

در پایان از فرزندان و اعضای درجه یک شهدای والامقام با اهدای لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.

روز زن 19

روز زن 21

روز زن 20
روز زن 14
روز زن 7
روز زن 6
روز زن 2

روز زن 12
روز زن 11
روز زن 1

روز زن 32
روز زن 31
روز زن 28
روز زن 27
روز زن 26
روز زن 25
روز زن 24
روز زن 23
روز زن 18
روز زن 16
روز زن 15
روز زن 13
روز زن 10
روز زن 9
روز زن 8
روز زن 5
روز زن 4
روز زن 3

روز زن 34
روز زن 33

روز زن 38
روز زن 37
روز زن 36
روز زن 35

روز زن 43
روز زن 42
روز زن 41
روز زن 40
روز زن 39

روز زن 44

روز زن 1

روز زن 14

روز زن 2
روز زن 13
روز زن 12
روز زن 10
روز زن 8
روز زن 7
روز زن 6
روز زن 5

روز زن 15

روز زن 3
روز زن 2
روز زن 1

روز زن 4

روز زن 9

(چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) ۱۸:۵۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید