یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۱
IOTC
همپای توسعه حوزه های عملیاتی انجام می شود

خیز بلند پایانه های نفتی ایران برای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی

خیز بلند پایانه های نفتی ایران برای گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بر گسترش و تقویت فعالیت های فرهنگی در این شرکت تاکید کرد و افزود: مقوله مهم فرهنگ و توجه به مسایل فرهنگی اساس نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در نشست شورای فرهنگی شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: توجه به فرهنگ اسلامی و ارتقای روح معنوی جامعه، رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این راستا سازمان ها و نهادهای خدمتگزار نیز باید به فراخور ماموریت های سازمانی خود تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تمرکز رهبر معظم انقلاب بر حوزه اقتصاد گسترده تر شده و فرهنگ را نیز در برگرفته است، تاکید کرد: امسال در همسویی با منویات مقام معظم رهبری، در حد توان خود باید در این حوزه فعالیت چشمگیری داشته باشیم و به گونه ای عمل کنیم که به موازات کار عملیاتی و فنی و تخصصی شرکت، از حوزه فرهنگی غافل نشویم.

موسوی یادآور شد: در سال گذشته با تلاش جمعی، همفکری، تعامل و وحدت رویه  و جانفشانی تمامی همکاران و تلاشگران، شرکت پایانه های نفتی ایران در کنار شرکت های بزرگ صنعت نفت، به عنوان شرکت برتر در حوزه خدمات فنی و مهندسی برگزیده شد.

وی ادامه داد: کسب این عنوان در حالی بود که، سال گذشته را با مشکلات مالی متعدد رو به رو بودیم؛ علاوه بر آن و با توجه به تنگناهای مالی، حدود 300 میلیارد ریال صرفه جویی داشتیم و این همه به دلیل توکل بر خداوند و جانفشانی نیروهای دلسوز صنعت نفت شاغل در شرکت پایانه های نفتی ایران بود که میسر و محقق شد.

موسوی بزرگترین پایانه نفتی خاورمیانه  و مجموعه تاسیسات جزیره خارگ را امانت و ثروت ملت ایران خواند و تاکید کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، در جزیره خارگ باید با ساختارهای فرهنگی خوب و مناسبی که داریم از این ثروت ملی که به امانت نزد ما گذاشته شده، محافظت و پاسداری کنیم.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران، طراوت و شادابی نیروی انسانی و خانواده کارکنان را از عوامل مهم و موثر در بهبود کاری و موفقیت سازمانی برشمرد و تصریح کرد: ارزش کار ما زمانی تکمیل و تحقق می یابد که در کنار کار اقتصادی و عملیاتی، نشاط و شادابی را در کارکنان و خانواده آنان داشته باشیم و این تنها با کار فرهنگی و توجه به فعالیت های مهم در این حوزه امکان پذیر است.

(سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۳) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید