سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۵
IOTC
پنج شنبه / ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۶:۴۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۵۵۲
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت حضرت امام علی(ع)

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام علی (ع) پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت شهادت حضرت امام علی(ع)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، عباس اسدروز، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ضمن گرامیداشت لیالی پرفیض و با برکت قدر ، فرا رسیدن ایام شهادت حضرت امام علی (ع) را تسلیت گفت .

 

متن پیام بدین شرح است :

 

شب‌های قدر و هنگامه نزول قرآن از راه رسید و بندگان را فرصتی ارزشمند فراهم شد تا در این لیالی پر نور بار دیگر آینه دل از زنگار گناه و معصیت، پاک کرده و دمی را در سایه بندگی و عبودیت، به تزکیه نفس و رسیدن به خلوص معنوی سپری کنند.

بندگان مخلص خداوند در این شب های اشک و دعا و استغاثه، سوگوار مولای عدالت گستری هستند که در محراب عبادت با شمشیر نفاق و کینه به خون نشست تا ندای فزت و رب الکعبه اش در ورای قرون و اعصار، زیباترین تجلی اخلاص و بندگی باشد.

ماه مبارک رمضان فرصتی ارزشمند برای کسب برکات الهی است و در این میان شب های قدر چشمه های جوشان خیرات و برکات هستند که انسان های هوشیار و آگاه برای کسب فیوضات الهی که در این شب ها جاری است تلاش می کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام معنوی و متبرک لیالی قدر ، شهادت مظهر صلابت، الگوی راستین عدالت و مولای متقیان حضرت علی (ع) را به همه مومنان، روزه داران و عاشقان اهل بیت علیه السلام تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

امید که با پیروی از منش و سیره حضرت امیرالمومنین(ع) توفیق دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان را یافته و در زمره رهروان واقعی آن حضرت قرار گیریم.

(پنج شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹) ۱۶:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید