شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۳۴
IOTC

چهارمین گردهمایی مدیران تولید شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

چهارمین گردهمایی مدیران تولید شرکت ملی نفت ایران برگزار شد

چهارمین گردهمایی مدیران عامل، تولید و فنی شش شرکت تولیدی تابعه شرکت ملی نفت ایران امروز با حضور مهندس جوادی، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در مجموعه فرهنگی شماره 3 این شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، هدف از برگزاری این گردهمایی، ایجاد سطح بالای تعامل و هماهنگی بین شرکت ها، استفاده شرکت ها از نظرات عملیاتی و فنی یکدیگر، کاهش ریسک و خطرات احتمالی عملیات، افزایش چالاکی شرکت ها در عملیات تولید و تعمیرات و کاهش وابستگی خارجی با تجمیع نیازها و استفاده از توان شرکت های داخلی اعلام شده است.
از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی می توان به کاهش هزینه های تولید و تعمیرات با تعامل بیشتر و همچنین کاهش زمان تعمیرات با استفاده از تجارب موجود در شرکت های تابعه اشاره کرد.
بر اساس این گزارش، تشکیل کمیته های تخصصی، برگزاری جلسات کارشناسی مستمر و ارائه توانمندی های فنی و عملیاتی هر شرکت، انتقال تجربیات موفق و به اشتراک گذاری آنها، استفاده شرکت های از تجارب فنی و عملیاتی یکدیگر، طرح مسائل شرکت ها به منظور چاره اندیشی و بحث و بررسی به منظور حل و فصل آنها، جلوگیری از تعرف پروژه های یکسان و برخی موازی کاری های موجود و همچنین یکسان سازی آیین نامه های مختلف در زمینه مواد شیمیایی و تعمیرات مخازن ذخیره سازی از جمله دستاوردهای سه گردهمایی پیشین بوده است.
(شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید