سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۲
IOTC
چهارشنبه / ۵ دی ۱۳۹۷ / ۰۰:۰۱
سرویس : عمومی
کد خبر : ۳۸۸۵
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با ارسال پیامی ، سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت.

پیام تبریک سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران به مناسبت سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران،سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران با ارسال پیامی ، سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد.

فرا رسیدن ۵ دی، سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) را به تمامی فعالان این عرصه به ویژه کارکنان خدوم سپاه حفاظت هواپیمایی فرودگاه شهدای جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض می کنم.
استقرار سپاه در فرودگاه ها برای ارتقاء سطح ایمنی مسافران، امنیت پایدار و صیانت از پروازهای غیر نظامی بیانگر نقش کلیدی و تعیین کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با توطئه های مختلف استکبار جهانی بوده و توان کشورمان را در خنثی کردن فعالیت های تروریستی معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران قوت بخشید.
در طول بیش از چندین دهه عملکرد سپاه حفاظت هواپیمایی در فرودگاه های کشور از صفحات زرین کارنامه پر افتخار دلاور مردان و شیر زنان سپاه بوده است. خداوند را شاکریم که به یمن تعهد، تخصص، ایثار و فداکاری کارکنان و کارشناسان سپاه حفاظت هواپیمایی در کنار بهره گیری از تجهیزات نوین نظامی و سایر اقدامات اطلاعاتی حفاظتی ضریب امنیتی پروازهای جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی کم نظیر و قابل تقدیر است.
در جزیره خارگ نیز تلاش و مجاهدت های مسئولانه سپاه حفاظت هواپیمایی در برقراری امنیت پروازهای فرودگاه شهدای جزیره خارگ به عنوان یکی از فرودگاه پرتردد کشور قابل تقدیر بوده و نقش موثری در توسعه صنعت نفت در این منطقه دارد.
با تبریک مجدد این مناسبت ارزشمند و با ارج نهادن به مقام شامخ شهدای والامقام و جانبازان این عرصه که در حوادث و سوانح هوایی برای حفظ جان مسافران و هموطنان به درجه رفیع شهادت و یا جانبازی نائل شدند، از خداوند متعال برای تمامی اعضای فعال و با انگیزه سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، سعادت و توفیق روز افزون در جهت خدمت به هموطنان مسئلت دارم.

عباس اسد روز 

سرپرست شرکت پایانه های نفتی ایران

(چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷) ۰۰:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید