یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۸
IOTC

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات آزمایشگاهی صنعت نفت آغاز به کار کرد

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات آزمایشگاهی صنعت نفت آغاز به کار کرد

سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران، امروز (چهارشنبه، یکم آذرماه) در سالن همایش‌های تلاش آغاز به‌کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، شهاب شفاهیان، دبیر سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران در باره این نمایشگاه گفت: این همایش با هدف معرفی فناوری‌های نو و همچنین ارتباط مستقیم بین مدیران آزمایشگاه‌ها و متخصصان صنعت نفت با تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی آغاز به‌کار کرد.


وی افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از روسای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی برای حضور در همایش به دبیرخانه مراجعه کرده‌اند، همچنین تعداد زیادی از شرکت‌های تامین کننده تجهیزات و مواد آزمایشگاهی فعال در بخش نمایشگاه حضور یافته‌اند، در کنار همایش و نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی برای ارتقای سطح علمی افراد و با ارائه مدرک بین‌المللی به همه شرکت کنندگان تعلق می‌گیرد.

شفاهیان تصریح کرد: در دوره پیشین این گردهمایی بیش از ۳۰۰ شرکت از واحدهای دولتی و خصوصی در بخش همایش و نمایشگاه حضور داشته‌اند و هدف از برگزاری این همایش ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران آزمایشگاه‌ها و متخصصین صنعت نفت با تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات و مواد آزمایشگاهی برای حل معضلات صنعت نفت ازسوی شرکت‌های حاضر است.

دبیر سومین همایش و نمایشگاه ملی تجهیزات و مواد آزمایشگاهی صنعت نفت ایران عنوان کرد: گردآوری اطلاعات جامع از محصولات تولیدی همگون و نمایش تجهیزات غیرقابل حمل به صورت ارائه محصول از دیگر مزایای این همایش به شمار می‌رود.

از دیگر اهداف شرکت در این گردهمایی معرفی فناوری، تجهیزات و جذب مشتریان و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال‌های توزیع و ارتباط با آنهاست، اخذ سفارش‌های جدید در معرفی محصولات بهتر و ارائه خدمات بهتر از دیگر اهداف حضور در همایش به شمار می‌رود.

برخی مزایای این همایش شامل معرفی آخرین محصولات تولیدی به خریداران، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه‌های فنی - تولیدی و تجاری، شناخت رقیبان و ایجاد رقابت سالم، همچنین سنجش بازار مصرف کالا و استفاده از فرصت‌ها برای بهینه سازی است.

این همایش به طور سالانه با حضور شرکت‌های واردکننده، تولیدکننده و دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری استان‌ها و مراکز رشد با حضور مدیران آزمایشگاه، کارشناسان و متخصصین صنعت نفت از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به صورت تخصصی برگزار شده است.

همایش مذکور با حمایت آموزش و پژوهش سازمان مدیریت دولتی ریاست جمهوری تا تاریخ ۲ آذرماه در مرکز همایش‌های تلاش وزارت کار ادامه دارد.
(پنج شنبه ۲ آذر ۱۳۹۶) ۰۹:۰۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید