پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۰۶
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین‌المللی خارگ اجرایی شد

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین‌المللی خارگ اجرایی شد

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در پایانه بین‌المللی خارگ اجرایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، سید پیروز موسوی مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار داشت: در راستای ایجاد ظرفیت‌های مناسب برای توسعه صادرات نفت ایران اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است و پایانه‌های نفتی ایران با همه ظرفیت برای صادرات نفت و دیگر فرآورده‌های نفتی آمادگی دارند.


وی از اجرای طرح نوسازی خطوط انتقال نفت خام و بازسازی پایانه‌های نفتی خارگ در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خبر داد و اضافه کرد: تلاش شده تا در همه این طرح‌ها از توان نیروهای متخصص داخلی استفاده شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به مراجعه کشورهای مختلف اروپایی برای دریافت نفت ایران، خاطرنشان کرد: در ترمینال صادراتی خارگ در سال گذشته ۸۵۰ نفتکش برای بارگیری نفت خام پهلو گرفت.

وی با اشاره به افزایش میزان تردد نفتکش‌های خارجی در پایانه نفتی خارگ، تصریح کرد: پس از برجام شاهد دستیابی به رکوردهای خوبی ازجمله بارگیری همزمان ۹ نفتکش در جزیره خارگ بوده‌ایم.

موسوی با اشاره به اینکه پهلوگاه‌های پایانه نفتی در جزیره خارگ نوسازی شده است، ادامه داد: همه شرایط برای افزایش صادرات نفت در این جزیره فراهم است و نیروی انسانی این پایانه‌ها نیز آمادگی کاملی برای اجرای طرح‌های صادرات دارند.

وی به ساخت و توسعه مخازن ذخیره‌سازی نفت خام در جزیره خارگ و دیگر پایانه‌ها اشاره کرد و افزود: توان عملیاتی در بارگیری نفت خام در پایانه‌های نفتی خارگ افزایش چشمگیری یافته است.
(یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶) ۱۸:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید