سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۶
IOTC

«بچه‌های خاکستری» کودکان کار را به نمایش گذاشتند

«بچه‌های خاکستری» کودکان کار را به نمایش گذاشتند

بچه‌های خاکستری، از جزیره خارک به همدان آمده تا کودکان کار را در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به نمایش بگذارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، کارگردان «بچه‌های خاکستری» ، با اشاره به این موضوع اظهار کرد: این نمایش توسط امید نیاز درباره بچه‌های کار به رشته تحریر درآمده است.



الهام چنانی ادامه داد: بچه‌های کار دلسوزانه در سرما و گرما برای زندگی‌شان تلاش می‌کنند و در حالیکه ما با آرامش زندگی می‌کنیم، آنها به سختی در خیابان‌ها بین ماشین‌های در تکاپو هستند و هنگام خرید کردن می‌بینیم چطور التماس می‌کنند تا از آنها یک آدامس بخریم.


وی با بیان اینکه در این نمایش به قشر کودکان کار پرداخته شده، افزود: در ادامه نمایش می‌بینیم بحرانی برای آنها به وجود می‌آید و در ادامه گفتگوهایشان با یکدیگر به دیدگاه متفاوتی می‌رسند.


چنانی عنوان کرد: با توجه به اینکه مخاطبان جشنواره، کودکان و نوجوانان هستند اما این نمایش و همه نوشته‌های امید نیاز مخاطب خردسالان و کودکان نیز دارد چرا که در خیابان می‌بینیم کودکان خردسالی که هنوز صحبت کردن و راه رفتن هم نیاموخته‌اند، در میان کودکان کار هستند.
(چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵) ۱۷:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید