دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۰
IOTC

منطقه عملیاتی ماهشهر نماد خودکفایی شرکت پایانه های نفتی ایران

منطقه عملیاتی ماهشهر نماد خودکفایی شرکت پایانه های نفتی ایران

تعمیرات اساسی یدک کشها که عمدتاً شامل خزه زدایی و رنگ آمیزی زیرآبی و بازدید شافت و پروانه و سایر اجزای آن است در حوضچه های خشک داخلی انجام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، جواد زاهدی اظهار کرد: سه فروند یدک کش عملیاتی / آتشخوار به نام های پیلتن و رویین تن هر کدام با قدرت 3000اسب قوه و دانیال، در منطقه ماهشهر استقرار دارند.

وی افزود : هر سه یدک کش به سیستم های ایمنی و نجات جان مجهز بوده و کلیه گواهینامه های لازم را از سازمان رده بندی مطابق با استانداردهای بین المللی دریافت نموده اند
فعالیت های جنبی عملیات دریایی ماهشهر 
مدیر عملیات منطقه ماهشهرافزود : اعزام یدک کش به بندر امام ، انجام مانورهای اضطراری، کمک به بازسازی اسکله ها ، نقل و انتقال تجهیزات ، کنترل و جلوگیری از تصادم کشتی های مرده در لنگرگاه پایانه، ازجمله خدمات جنبی است که توسط عملیات دریایی ماهشهر انجام می شود.

واحد تعمیرات عملیات دریایی ماهشهر 
زاهدی یادآور شد که کلیه تعمیرات اضطراری و دوره ای شناورها توسط واحد تعمیرات در محل استقرار شناورها انجام می پذیرد . جهت قطع وابستگی به وارد کردن لوازم یدکی از خارج ، اکثر قطعات در داخل شبیه سازی میگردد و یا قطعات فرسوده بعد از بازسازی مجدداً مورد استفاده قرار گرفته میشود.

وی تصریح کرد : تعمیرات اساسی یدک کشها که عمدتاً شامل خزه زدایی و رنگ آمیزی زیرآبی و بازدید شافت و پروانه و سایر اجزای آن است در حوضچه های خشک داخلی انجام می شود


 

 

(دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۵) ۲۰:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید