دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۱۲
IOTC
مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی محور اصلی انجام ماموریت ها در پایانه های نفتی ایران است

اقتصاد مقاومتی محور اصلی انجام ماموریت ها در پایانه های نفتی ایران است

توان عملیاتی، فنی و مهندسی شرکت پایانه های نفتی ایران با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش یافته است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی در حاشبه جلسه اقتصاد مقاومتی این شرکت در گفتگو اختصاصی با خبرنگاران اظهار کرد : توان عملیاتی،  فنی و مهندسی شرکت پایانه های نفتی ایران با اتکا به بیانات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی افزایش یافته است .


موسوی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی محور اصلی فعالیت های وزارت نفت و بویژه شرکت ملی نفت ایران و شرکت پایانه های صادرات نفتی ایران بوده و یکی از اهداف شرکت پایانه ها اقدام وعمل در بحث اقتصاد مقاومتی بوده است که تاکنون طبق برنامه ریزی مدون ابتدا سال پیشرفت چشمگیری داشته ایم .


موسوی حمایت و توسعه شرکتهای دانش بنیان را از رویکردهای اساسی اقتصاد مقاومتی دانست و با تاکید بر لزوم افزایش حضور بخش خصوصی در فعالیت های اقتصاد مقاومتی به ویژه صنایع بالادستی تصریح کرد: مشارکت شرکت های دانش بنیان در حوزه های مختلف ،کمک بزرگی به صنایع بالادستی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاوتی است .


مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه تعمیر گوی های شناور یکی از سخترین و پیچیده ترین اقدامات مهندسی در کشور می باشد افزود : کارکنان عملیات و فنی این شرکت موفق به تعمییر گوی شناور بهرگانسر با تکیه بر توان فنی بومی در سال جاری شده است که باعث صرفه جویی شش میلیون و پانصد هزار یوریی شده است .


 

(سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۵) ۱۵:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید