یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۴۹
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران خبر داد:

رفع مشکلات آموزش و پرورش خارگ/تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی

رفع مشکلات آموزش و پرورش خارگ/تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی

مدیرعامل پایانه های نفتی ایران گفت: رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش به ویژه رسیدگی و تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی جزیره خارگ در دستور کار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی صبح چهارشنبه در دیدار با مسئولان آموزش وپرورش خارگ اظهار داشت: آموزش و پرورش زیربنا و شالوده هر جامعه است و چنانچه در ساخت این شالوده و زیربنا از امکانات خوب و مطلوب استفاده کنیم جامعه‌ای مترقی و پیشرو خواهیم داشت.
 
وی ادامه داد: آنچه که در پیشرفت و ترقی و موفقیت‌های یک جامعه موثر است داشتن نیروی انسانی کارآمد و زبده است که این امر در هر جامعه مرهون تلاش‌های نظام آموزش و پرورش آن جامعه است و بسیار مبرهن است اگر جامعه‌ای به آموزش و پرورش اهمیت دهد نیروهای انسانی خوبی نیز برای آینده ای بهتر تربیت خواهد کرد.
 
موسوی اضافه کرد: همه خصایص اخلاقی و انسانی افراد بعد از خانواده در مدرسه و با آموزش وپرورش درونی و نهادینه می شود و چنانچه این تربیت و آموزش به خوبی انجام نشود و زیرساخت‌های مناسب را نداشته باشد افرادی که در پست‌های گوناگون در جامعه مشغول به فعالیت می شوند نمی‌توانند به درستی به وظایف خود عمل کرده و جامعه را به سوی انحطاط و نابودی می‌کشانند.
 
 وی بیان کرد: همه نهادها و ارگان‌ها به‌ویژه شرکت پایانه‌های نفتی خارگ باید در برطرف کردن مسائل و مشکلات آموزش و پرورش تلاش کنند؛ از دیرباز یکی از دغدغه‌های مهم این پایانه رسیدگی به مشکلات آموزش و پرورش به ویژه رسیدگی و تعمیر و تجهیز فضاهای آموزشی منطقه بوده و خواهد بود.
 
مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران بهرمندی و استفاده دانش آموزان  منطقه خارگ از امکانات و روش‌های نوین آموزشی و پرورشی را حق مسلم آنان دانست و گفت: دانش آموزان خارگی با توجه به محدودیت‌ها و کمبود امکاناتی که در جزیره با آن روبه رو هستند حق دارند از امکانات و روش‌های نوین آموزشی و پرورشی روز جامعه برخوردار باشند و در خارگ سعی شده با تشکیل کلاس‌های آموزشی در اداره آموزش و کلاس‌های فرهنگی در مجتمع فرهنگی هنری شرکت پایانه‌های نفتی خارگ تا قسمتی این مهم محقق شود.

موسوی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحال و خرسندیم که تلاش‌های متولیان آموزش و پرورش در منطقه ثمر داده و موفقیت‌های چشمگیری توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان خارگ در استان و کشور کسب شده و پایانه‌های نفتی خارگ از داشتن این مفاخر بر خود می‌بالد و برای توسعه و ادامه کسب این افتخارات از هیچ کوششی فرو گذار نخواهد کرد.
 
رئیس اداره آموزش وپرورش خارگ نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های مسئولان شرکت پایانه های نفتی ایران و خارگ در خدمات رسانی به مدارس ودانش آموزان خارگ بیان کرد: آموزش وپرورش خارگ با توجه به کمبودهایی که در زمینه های مختلف به‌ویژه ساختمان فضاهای آموزشی دارد همواره سعی کرده وظایف آموزشی و پرورش خود را به بهترین صورت ممکن به انجام برساند.
 
 رضا برمک در خصوص همکاری‌ها و تلاش‌های شرکت پایانه‌های نفتی خارگ در خصوص آموزش وپرورش اظهار داشت: همکاری‌ها و همیاری‌های پایانه‌های نفتی خارگ در قبال آموزش و پرورش منطقه باعث دلگرمی و ترغیب نیروهای آموزش وپرورش در دستیابی به اهداف متعالی آموزش و پرورش است.

(چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۵:۰۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید