یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۰۱
IOTC
مدیرعامل پایانه‌های نفتی مطرح کرد:

ارتقای سطح آموزش در جزیره خارگ/ نوسازی و هوشمندسازی مدارس

ارتقای سطح آموزش در جزیره خارگ/ نوسازی و هوشمندسازی مدارس

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از تلاش ویژه این شرکت برای ارتقای سطح آموزش در جزیره خارگ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، در آستانه ماه مهر و فصل بازگشایی مدارس، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران به همراه مدیرعملیات عمومی و چندتن از مدیران شرکت پایانه های نفتی ایران  از روند پروژه نوسازی و هوشمند سازی دبستان آزادی و دبیرستان سمیه بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه های نفتی ایران در راستای فعالیت های اجتماعی خود با برنامه ریزی مدون و فنی در حال ارتقای سطح مدارس جزیره خارگ است و نوسازی و هوشمند سازی این در در برنامه اجرایی این شرکت قرار داده است.

سید پیروز موسوی اضافه کرد: در سال تحصیلی جدید پروژه هوشمندسازی مدرسه ۱۰ کلاسه آزاد اجرایی و دانش آموزان خارگی از این ظرفیت بهره‌مند خواهند شد.

وی ادامه داد: هر چقدر آموزش و پرورش به سمت استفاده از فناوری‌های جدید و نوین حرکت کند به طور حتم در پیشبرد امور می‌تواند بهتر و شایسته‌تر گام بردارد و در این راستا شرکت پایانه های نفتی ایران در حد توان خود با آموزش و پرورش همکاری لازم را خواهد کرد.

موسوی تصریح کرد: در راستای توجه به مسائل اجتماعی و با توجه به اهمیت فضاهای آموزشی در قطب صادراتی کشور توسعه و تجهیز مدارس خارگ در اولویت ارائه خدمات به محیط پیرامونی این شرکت قرار دارد.

وی افزود: برای آسایش و رفاه حال دانش آموزان و فرزندان کارکنان جزیره خارگ از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و به این پروژه‌ها به‌صورت فنی و تخصصی ورود و کارها به‌صورت کارگروه دنبال می شود.

موسوی خاطرنشان کرد: پروژه نوسازی و هوشمند سازی دبستان آزادی خارگ با اعتباری بیش ۱۰ میلیارد ریال در حال اجرا است و در مهرماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

(چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۵) ۱۰:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید