پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۲
IOTC

خدمات رسانی به کارکنان و مردم خارگ، تسهیل و بیشتر می شود

خدمات رسانی به کارکنان و مردم خارگ، تسهیل و بیشتر می شود

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از روند پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی در جزیره خارگ بازدید کرد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، سیدپیروز موسوی در این بازدید، ضمن تأکید بر سرعت و شتاب بیشتر در صدور و استفاده از کارت تردد الکترونیکی، گفت: با صدور کارت هوشمند الکترونیکی تردد، گامی مهم در خدمات‌رسانی بهتر برای کارکنان و مردم این جزیره برداشته خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت خدمات رسانی مطلوب به مردم جزیره خارگ، افزود: تلاش می کنیم این مهم که از مصوبات هیأت محترم دولت می باشد، هر چه سریع تر انجام، و از این طریق مشکل تردد مردم و کارکنان تسهیل گردد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تأکید کرد: با اجرایی شدن این طرح، حضور و ایاب و ذهاب کارکنان و ساکنین بومی جزیره خارگ ساماندهی می شود، و بی شک سرویس دهی و خدمات رسانی به این جمع بیشتر و آسان تر می شود.

موسوی تصریح کرد: این طرح خدمات ارائه شده از جانب شرکت به عموم مردم را ساماندهی، و رویدادی بزرگ در بحث ایمن سازی سازمان می باشد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: وظیفه شرکت پایانه‌های نفتی ایران در صنعت نفت کشور علاوه بر حفظ و صیانت از این صنعت عظیم، خدمت به نظام جمهوری اسلامی و اهداف آن نیز می باشد.

موسوی اظهار امیدواری کرد این پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد تا انشاالله تا پایان سال جاری کارکنان و مردم بومی از این خدمات بهره مند گردند.

پروژه صدور کارت هوشمند الکترونیکی جزیره خارک از مصوبات سفر استانی هیأت دولت به بوشهر می باشد که با همکاری عملیات عمومی و بخشداری ویژه خارگ با اعتباری حدود سه میلیارد ریال در حال اجراست.

در حال حاضر حدود 10 هزار نفر اهالی بومی خارک و 10 هزار نفر کارکنان صنعت نفت در خارک مشغول به کار و زندگی می باشند، که برنامه‌ریزی شده تا پایان سال 1391 برای همه این افراد  کارت الکترونیکی صادر شود.

(پنج شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید