شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۵
IOTC
سه شنبه / ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۵ / ۲۲:۱۰
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۶۵۲
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
افزایش دسترسی به پول حاصل از فروش نفت خام از آثار برجام است

قدردانی رئیس جمهوری از کارکنان و مدیران صنعت نفت

رئیس جمهوری با بیان این که افزون بر افزایش فروش و صادرات نفت خام، گفت: یک دیگر از آثار برجام این بوده که دسترسی ما به پول حاصل از فروش نفت خام و میعانات گازی افزایش یافته است.

قدردانی رئیس جمهوری از کارکنان و مدیران صنعت نفت
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، دکتر حسن روحانی، شامگاه سه شنبه (١٢ مردادماه) در گفتگویی تلویزیونی با مردم، مهم‌ترین مسائل روز کشور در حوزه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تشریح کرد.

وی در ابتدای این گفتگو با آرزوی این که ملت ایران همانند همیشه شاد، امیدوار و آماده برای آبادانی بیشتر کشور باشند، به مصادف شدن این گفت وگو با ١٢ مردادماه اشاره کرد و گفت: ١٢ مرداد برای من روز بسیار خاطره‌انگیزی است؛ روزی که حکم تنفیذ آرای مردم را از دست مقام معظم رهبری دریافت کردم.

رئیس‌ جمهوری با تاکید بر اینکه امسال سال گشایش ها خواهد بود ، اظهارداشت: سال ۹۴ به دلیل کاهش شدید قیمت نفت سال سخت اقتصادی بود و تلاش دولت این است که سال ۹۵ سال آغاز گشایشها باشد.

دکتر روحانی افزود: هر روز که پیش می‌رویم با همت و کمک مردم و با تلاش و کوشش پیگیر دولت و ملت و با همدلی با یکدیگر و با هماهنگی با سایر قوا ،  قدم‌های مؤثری برای سربلندی ملت و رفاه مردم برخواهیم داشت و علامتهای اقتصادی ماههای گذشته، گویای حرکت در مسیر تحقق رشد ۵ درصدی است.

دکتر روحانی با بیان اینکه ایران کانون امنیت و ثبات منطقه است،  اظهارداشت:  در طول این سه سال با  تلاش قوای مسلح و همت مردم، یک آرامش و ثبات بی‌نظیری را شاهد بودیم و این ثبات و آرامش ادامه خواهد یافت و ایران همواره کانون امنیت و ثبات منطقه خواهد بود.

(سه شنبه ۱۲ اَمرداد ۱۳۹۵) ۲۲:۱۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید