شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۲
IOTC

ارائه خدمات فنی و مهندسی کارشناسان پایانه های نفتی ایران به پارس جنوبی

ارائه خدمات فنی و مهندسی کارشناسان پایانه های نفتی ایران به پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران از ارائه خدمات فنی و مهندسی در زمنیه مخازن از سوی کارشناسان این شرکت در بخش مخازن فازهای 15 و 16 پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران، سید پیروز موسوی امروز (18 فروردین) در نشست با مدیران این شرکت با اشاره به توانمندی فنی و علمی کارکنان پایانه های نفتی ایران در حوزه های مختلف، تصریح کرد: اعزام گروه متشکل از کارشناسان خبره بازرسی فنی به فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، نشان از آمادگی چشمگیر شرکت پایانه های نفتی ایران برای حضور در جبهه های مهم کار و تلاش در راستای توسعه صنعت نفت و ارتقا و سربلندی نظام جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این دستاورد مهم، آمادگی ما را برای خلق حماسه های بزرگ اقتصادی در زمنیه کمک به تداوم تولید و تکمیل و ارتقای زنجیره ارزش نفت و گاز کشور افزایش می دهد.

موسوی همچنین با اشاره به دستاوردهای مهم شرکت پایانه های نفتی ایران، از بومی سازی و ساخت حدود ١٧٠ قطعه کالا، تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز فعالیت های عملیاتی در زمینه صادرات نفت در این شرکت خبر داد و افزود: این دستاورد که گوشه ای توانمندی جوانان ایران اسلامی را نشان می دهد به رغم تمامی تنگناها و فشارهای بین المللی قدرت های جهانی حاصل شده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: ساخت قطعات مورد نیاز عملیات پایانه های نفتی، شیرهای چهار راهه، لوله ارتجاعی کشتی به کشتی، دستگاه هیدرو دوزر و تدوین دانش و طراحی پایه و تفصیلی ساخت دستگاه صحت سنج سیار سیستم های اندازه گیری بخشی از این دستاوردهاست.

موسوی یادآور شد: در نتیجه تلاش و همت تمام کارکنان شرکت پایانه های نفتی ایران، طراحی و ساخت واحد پاکسازی و فرآورش لجن حوضچه های نفتگیر جزیره خارگ، طراحی، ساخت و نصب بازوهای بارگیری و کارت های الکترونیک سامانه های میترینگ نفت در سال گذشته انجام شده است.

 

(یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید