یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۸
IOTC
یکشنبه / ۱ فروردین ۱۳۹۵ / ۲۰:۰۲
سرویس : عمومی
کد خبر : ۱۲۹۷
گزارشگر : ۲
سرویس عمومی
مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران:

تورهای گشت دریایی در جزیره خارگ آغاز شد

همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در آستانه سال نو تورهای گشت دریایی خلیج فارس در جزیره خارگ برای عموم مردم و مهمانان نورزی آغاز شد.

تورهای گشت دریایی در جزیره خارگ آغاز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه های نفتی ایران با بیان اینکه این گشت‌ها در اسکله 22 بهمن شرکت پایانه های نفتی ایران و با حمایت مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران اجرا شده است.

نوروزی فر ظرفیت اسکله 22 بهمن خارگ را بیش از 1 فروند کشتی دانست و خاطر نشان کرد: برای ارائه خدمات گردشگری دریایی به مسافران نوروزی تورهای گشت دریایی در خلیج فارس در اسکله 22 بهمن راه‌اندازی و جهت رفاه حال مهمنان نوروزی و شهروندان شریف خارگ سرویس ایاب و ذهاب رایگان برای این تور دریایی برای عموم بصورت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه گشت دریایی هرساله بصورت محدود برگزار می‌شد بیان کرد: امسال با توجه تاکید مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در خصوص ایجاد نوروزی شاد برای عموم مردم شریف خارگ با برنامه ریزی صورت گرفته و در نظر گرفتن صرفه جویی این مدیریت طی جلسات متعدد با بخش خصوصی برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای خدمات سفردریایی ویژه گردشگران نوروزی تدارک دیده است.

مدیر خدمات پشتیبانی از فراهم شدن یک فروند کشتی کاتاماران برای گشت دریایی خبرداد و تصریح کرد: این شناور ظرفیتی حدود 250 نفر دارد که در حوزه داخلی جزیره خارگ در آبهای خلیج فارس زمینه نشاط گردشگران در دریا را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: گشت‌های دریای از ایمنی بالایی برخوردار است و راهنمایان در این تورهای دریایی خدمات لازم در راستای شناساندن خلیج فارس، موقعیت این آبراه بین‌المللی، جایگاه مهم جزیره مقاوم خارگ در خلیج فارس، محصولات دریایی و دیگر موارد به گردشگران ارائه می‌دهند.

وی تاکید کرد: در صورت نیاز به افزایش شناور برای گشت دریایی امکانات لازم فراهم است.

مدیر خدمات پشتیبانی افزود: شناورهای یاد شده ضمن اینکه از امکانات ایمنی بالا برخوردار هستند نجات‌گران در شناور حضور دارند تا در مواقع لزوم یاری رسان باشند.

(یکشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۵) ۲۰:۰۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید