پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۲۹
IOTC

نخستین پرواز از پایانه نفتی خارگ به مشهد مقدس

نخستین پرواز از پایانه نفتی خارگ به مشهد مقدس

با انجام نخستین پرواز از پایانه نفتی جزیره خارگ به مشهد مقدس, خط پروازی بزرگترین ترمینال نفتی جمهوری اسلامی ایران با شهر مشهد رضا برقرار شد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران, برای نخستین بار در طول تاریخ صنعت نفت کشور, با تلاش سید پیروز موسوی مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران و پشتیبانی و حمایت وزیرنفت همزمان با هفته دولت پرواز خارگ/مشهد و بلعکس  از روز جمعه 3 شهریور ماه راه اندازی شد.

 مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران  درمراسمی که با حضور خانواده معظم شهدا، سردار حیاتی مشاوروزیر نفت، پورکبگانی فرمانداربوشهر، امام جمعه، بخشدار، شورای شهر ودیگر مسئولین شهری و شرکتی برگزار شده بود گفت: در کنار کلیه مسئولیتهای تخصصی وعملیاتی در صنعت نفت, توجه به مسائل انسانی و اجتماعی در حوزه شهری و خدمات رسانی به همکاران و کلیه اهالی بومی در پایانه استراتژیک خارگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در پایان، مسافرین اولین پرواز متشکل از کارکنان اقماری شرکتهای نفتی و زائرین امام رضا (ع) شامل: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خارک. فرمانداربوشهر. بخشدار و رییس شورای شهر خارگ و تنی چند ازمسئولین شهری و همکاران ساکن در خارگ راهی حرم رضوی شدند.

 

(شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید