جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴
IOTC

رویکرد جوانگرایی و تکیه برتفکر و خلاقیت در پایانه های نفتی ایران

رویکرد جوانگرایی و تکیه برتفکر و خلاقیت در پایانه های نفتی ایران

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: استفاده از نیروی خلاق و جوان در شرکت پایانه های نفتی ایران نیز همچون دیگر بخش های صنعت نفت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

 

 به گزارش  روابط عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران,  سید پیروز موسوی در  جلسه ای که با حضورکارکنان  تازه استخدام و  همچنین  دیگر کارکنان  جوان شرکت پایانه های نفتی ایران برگزار شده  بود با اشاره به بیانات مقام  معظم رهبری در خصوص  استفاده از  نیروهای جوان  و خلاق در صنعت نفت گفت:  ما به عنوان  متولیان این شرکت  تلاش می کنیم تا انگیزه های لازم را  برای  نیروهای جوان این شرکت فراهم کنیم.

 وی تصریح کرد: ایجاد  روحیه خود باوری , هم افزایی , تلاش همه جانبه,  انگیزه و علاقه مندی  در کارکنان  به ویژه کارکنان  جوان در حال حاضر از اولویت های کاری در شرکت پایانه های نفتی ایران است  تا  از این طریق دست یابی به چشم اندازهای تعیین شده نظام وصنعت نفت فراهم شود.

 موسوی با اشاره به  شرایط  خاص   کشور در شرایط تحریم ها و موقعیت استراتژیک  خارگ به عنوان خط مقدم جبهه اقتصادی  گفت:  کارکنان  این شرکت  در خارگ به عنوان فرزندان  این ملت  تاکنون  متعهدانه , پر تلاش, جهادگرانه فعالیت  کرده  اند  و از این پس نیز نیرو های  جوان نیز همچون  گذشتگان  و ایثارگران این شرکت در دوران  دفاع مقدس تلاش خواهند کرد تا  اهداف  مقدس جمهوری اسلامی ایران ,عینیت بیابد و دشمنان انقلاب و مردم را مایوس ونا امید نمایند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران  خاطر نشان کرد: اگرچه  مباحث مربوط به انتقال تکنولوژی از اهمیت ویژه ای برخوردار است  و استفاده از تکنولوژی روز  در جایگاه خود ارزشمند است اما  دستیابی  به جایگاه واقعی ملت ایران در  صنعت نفت  میسر نمی شود مگر با  تلاش شما کارکنان عزیز به ویژه  جوانان که امید مقام عظمای ولایت ورهبری  هستید.

 وی  افزود:  شرایط  در وزارت نفت اکنون به گونه ای است که  با ایجاد کانون های تفکر و لایه های مختلفی که با حوزه های  تخصصی   در ارتباط هستند  امکان انسجام و پیوستگی بیشتر  را افزایش داده است و مدیریت نیروی انسانی  شرکت  پایانه های نفتی ایران نیز موظف شده است  که این طبقه بندی  و سازمان دهی را  در شرکت ایجاد کند تا  بیش از پیش امکان  استفاده از دانش, مهارت و خلاقیت  نیروهای جوان  شرکت   فراهم شود.

 موسوی  در پایان خاطر نشان کرد:  همه ماسرباز این نظام هستیم  و  باید  با کمک یکدیگر بتوانیم  برای دستیابی  به  اهداف  این نظام  تلاش کنیم  و حق نداریم  مایوسانه و ناامیدانه  در مسئولیت های خود حاضر شویم.

 

 

(شنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۱) ۰۱:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید