جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۲
IOTC
سه شنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۵
سرویس : خارک
کد خبر : ۵۳۱۵
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

سیاستگذاری تعمیرات منازل سازمانی و خوابگاهها در پایانه نفتی خارگ/ بهبود وضعیت کاری رانندگان استیجاری

در جلسه ای با حضور عباس اسدروزمدیر عامل، محمود عسکری مسئول سامان دهی منازل سازمانی و املاک شرکت ملی نفت ایران، سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ، علی محمد ابوالحسنی رییس بازرسی و رسیدگی به شکایات، عباس سلیمانی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی و روسای ادارات موضوع رفع چالش ها و نگرانی های کارکنان در خصوص محل اسکان در منازل و خوابگاه ها سیاست گذاری و جهت اخذ مصوبات لازم اقدام شد.

سیاستگذاری تعمیرات منازل سازمانی و خوابگاهها در پایانه نفتی خارگ/ بهبود وضعیت کاری رانندگان استیجاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران، عباس اسدروز با تشریح صیانت از سرمایه های فیزیکی شرکت و جلوگیری از فرسودگی منازل و مهمانسراهای خالی از سکنه بر لزوم ساماندهی آنها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران افزود: آنچه در سازمان موجب بهره وری واقعی، پایدار و مستمر می گردد، سرمایه انسانی متعهد و متخصص به کار است،که خوشبختانه شرکت پایانه های نفتی ایران از این ثروت بزرگ، غنی می باشد و نیروی انسانی شرکت سرشار از خلاقیت و نوآوری می باشند.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ادامه داد: نیروی انسانی مهمترین رکن سازمان محسوب می شود و هرتوسعه ای که در سازمان اتقاق می افتد به وسیله نیروی انسانی انجام می شود. 

نشست 9

سیدمحمدجواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ نیز برتلاش جهت رفع نیازهای کارکنان قرارداد مدت موقت و کارکنان تبدیل وضعیت شده و پیمانکاری با استفاده حداکثری از ظرفیت های سازمانی تاکید کردند.

وی ادامه داد: پس از این نشست در بازدید میدانی از خوابگاه های کارکنان پیمانکاری مقرر شد برای رفع ایرادات و مشکلات، افراد در محل جدیدی مستقر شوند.

 

نشست 7

 

عباس سلیمانی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات صورت گرفته اظهارداشت:برای ساماندهی ابنیه ومنازل سازمانی و مهمانسراها و رفع مشکلات پیش روی اماکن وخوابگاهها و ضرورت بازسازی محل استراحت همکاران و همچنین برنامه تعمیرات منازل سازمانی مقرر شد موضوع تعمیرات منازل سازمانی پس از انجام مراحل تامین اعتبار وتخصیص بودجه توسط شرکت انجام و اسکان کارکنان متقاضی با قید فوریت و لحاظ نمودن شاخص های امتیاز بندی در اولویت کاری قرار گیرد.

نشست 1

سلیمانی افزود: با پیگیری های ویژه مدیرعامل، رییس بازرسی، رییس پایانه نفتی خارگ، سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی، مدیریت منابع انسانی و امور کارکنان خارگ وضعیت کاری رانندگان خودروهای استیجاری پایانه نفتی خارگ نیز ساماندهی وبرنامه ریزی شد.

 

نشست 4
نشست 3
نشست 2

نشست 10
نشست 8
نشست 6
نشست 5

بازدید 5
بازدید 4
بازدید 3
بازدید 2
بازدید 1

(سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱) ۱۲:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید