سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۱۵
IOTC
چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۹:۰۱
سرویس : خارک
کد خبر : ۴۸۵۴
گزارشگر : ۲۹
سرویس خارک

آئین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پایانه نفتی خارگ + تصاویر

در مراسمی با حضور رییس و جانشین پایانه نفتی خارگ، روز ملی ایمنی و آتش نشانی در این پایانه گرامی داشته شد.

آئین بزرگداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی در پایانه نفتی خارگ + تصاویر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، به مناسبت ۷ مهر روز ملی ایمنی و آتش نشانی آئین بزرگداشت این روز با حضور روسا و کارکنان در HSE پایانه نفتی خارگ برگزار و از زحمات کارکنان خدوم و ایثارگر اداره HSE تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

سید محمد جواد موسوی رییس پایانه نفتی خارگ پس از قرائت پیام تبریک روز ایمنی مدیرعامل پایانه های نفتی ایران، گفت : پاسداشت هفتم مهر، روز آتش نشانی و ایمنی، با هدفِ ترویجِ فرهنگِ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح و تجلیل از تلاشگران HSE برگزار می گردد.

موسوی افزود : آتشنشانها مثل پزشکان  هستند و فرقی برای آنها نمی کند که طرف دوست است یا دشمن و سعی می کنند آن شخص را نجات بدهند و مقدس ترین واژه در قاموس زندگیشان واژه نجات است.

رییس پایانه نفتی خارگ ادامه داد : لازم است در ابن روز یادی کنیم از قهرمان 15 ساله خطه خوزستان، شهیدلندی که با سن و سال کم و جثه نحیفش کاری کرد کارستان و شرف و ایثار را معنایی دوباره بخشید که تاریخ با این همه رشادت ها و قهرمانی ها که بر تارکش دارد در مقابل این چنین شهدایی سر تعظیم فرود می آورد.

موسوی از رشادت ها، فداکاری ها و مسئولیت پذیری کارکنان HSE  و فعالیت های ارزنده بعمل آمده در حوزه های مختلف ایمنی، آتش نشانی، محیط زیست، بهداشت و پدافند غیر عامل در راستای صیانت از سلامت کارکنان و محیط زیست، بر مدیریت ریسک ها و اجرای اقدامات پیشگیرانه و عملیاتی و هم افزایی و انسجام ایجاد شده بین کلیه کارکنان پایانه های نفتی ایران جهت اجرای هرچه بهتر الزامات HSE قدردانی و بر اهمیت و جایگاه ویژه  HSE در صنعت، بخصوص صنعت نفت تاکید کرد .

 

وی افزود : مصداق واقعی بیت المال نفت خام است که متعلق به همه مردم ایران است و شما تلاشگران این افتخار را دارید که حافظ بیت المال هستید.

 
عباس غریبی جانشین رییس پایانه نفتی خارگ گفت  : :۷ مهر روز آتش نشانی و ایمنی است، روزی برای قدردانی از زحمات نیروهای تلاشگر آتش نشانی که ایثار و از خودگذشتگی را برای ما یادآوری می‌کند و تلاشگرانی که برای حفظ جان و صیانت از سرمایه های ملی در گوشه و کنار میهن اسلامی دل به آتش می‌زنند و باحضور به موقع در صحنه حوادث و در شرایط سخت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 وی افزود : آتش نشانان سربازانی همیشه آماده برای خدمت رسانی، ایثار و جانفشانی برای مردم در همه حوادث هستند.

 

غریبی  تصریح کرد : با رشادت هایی که توسط کلیه تلاشگران این عرصه و نیز همراهی سایر همکاران خدوم پایانه نفتی خارگ طی سال های گذشته در راستای صیانت از بیت المال انجام شده است، توانسته ایم کاری های بزرگی انجام دهیم. کارهای بزرگی که به نفع منافع ملی ختم می شود و در تاریخ کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

روز ایمنی 1

روز ایمنی 24
روز ایمنی 16

روز ایمنی 11
روز ایمنی 10
روز ایمنی 9

روز ایمنی 13
روز ایمنی 8
روز ایمنی 7
روز ایمنی 4
روز ایمنی 2

روز ایمنی 12

روز ایمنی 25
روز ایمنی 22
روز ایمنی 17
روز ایمنی 15
روز ایمنی 14

روز ایمنی 23
روز ایمنی 21
روز ایمنی 20

(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید