پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۰
IOTC
چهارشنبه / ۷ مهر ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۷
سرویس : عمومی
کد خبر : ۴۸۵۳
گزارشگر : ۲۹
سرویس عمومی

چالش‎های پایانه نفتی خارگ در حوزه های مختلف بررسی شد

نشست تبادل نظر و بررسی وضعیت منابع انسانی، ساختار، اچ اس ای ، کالا، مالی با حضور معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران ، مدیران ،روسای پایانه و روسای ادارات خارگ برگزار شد.

چالش‎های پایانه نفتی خارگ در حوزه های مختلف بررسی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت پایانه های نفتی ایران ، در این نشست که  (سه شنبه، 6 مهر ماه ) در سالن اجتماعات ارشاد پایانه نفتی خارگ برگزار شد، معاون مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران با اشاره به شعار سال به «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  ، هدف را استفاده حداکثری از خرد جمعی ، تبادل افکار و هم‌اندیشی درباره اهداف کلان سازمان برشمرد و افزود: با تعیین دقیق مسائل و چالش‌ها، امکان ارائه راه‌حل‌ها و تحقق اهداف پیش‌بینی شده میسر می‌شود.

 

محمد نوروزی فرد این نشست ، را  جلسه شناسایی ، ارزیابی و اولویت بندی مسائل ، مشکلات و چالش ها  در راستای پیشبرد برنامه ها دانست و افزود : لازم است چالش‌های پیش رو شناسایی شود و برای رفع آنها،  برنامه‌ریزی و اقدامات لازم صورت گیرد.

 

در ادامه این نشست ، رییس پایانه نفتی خارگ اظهارداشت : پایانه نفتی خارگ بزرگترین پایانه نفتی کشور است و ۹۳ درصد نفت خام کشور از این پایانه  صادر می‌شود و این پایانه از نظر موقعیت استراتژیک دارای اهمیت کلیدی است.

 

سیدمحمدجواد موسوی، فراهم بودن زیرساخت های پایانه نفتی خارگ برای دریافت و ذخیره سازی  نفت خام و میعانات با هدف پشتیبانی از تولید پایدار گاز کشور و صادرات نفت خام ازجمله فعالیت های مهم پایانه نفتی خارگ عنوان کرد. 

 

موسوی تصریح کرد :  با ارزیابی ریسک و شناسایی چالش های موجود و تلاش در مرتفع نمودن مشکلات ، امکان  دستیبابی به اهداف، راحت تر انجام می گیرد که ما با برگزاری نشست های مختلف مشکلات و چالش ها را احصا نموده و به مدیریت ارشد شرکت منعکس نموده ایم. 

 

جانشین رییس پایانه نفتی خارگ  نیز گفت : برای انجام وظیفه خطیر واگذار شده به پایانه نفتی خارگ و تامین پایداری عملیات و بالا بردن قابلیت اطمینان عملکرد تجهیزات و تاسیسات نگهداری و تعمیرات اساسی آنها لازم است.

 

عباس غریبی افزود:  در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های شرکت ، در پایانه نفتی خارگ روزانه و به صورت مستمر با برگزاری نشست های عملیاتی با روسای ادارات، برنامه ها ، چالش ها و ریسک های  پیش رو  شناسایی ،دسته بندی و اولویت بندی شده اند.  

 

وی  ادامه داد: با توجه به توانمندی و امکانات منطقه چنانچه امکان حل مشکلات در منطقه وجود داشته باشد ، تلاش می شود با استفاده از منابع موجود  نسبت به رفع آن ها اقدام شود .

 

در این نشست ، مدیران ستادی و روسای ادارات ، گزارش آخرین وضع تاسیسات ، تجهیزات  و مسائل نیروی انسانی را ارائه و چالش های ومشکلات و پیشنهادات در حل چالش ها را بیان کردند

 

نشست چالش ها  19

نشست چالش ها  27
نشست چالش ها  26

نشست چالش ها  34

نشست چالش ها  10
نشست چالش ها  6
نشست چالش ها  5
نشست چالش ها  4
نشست چالش ها  3
نشست چالش ها  2

نشست چالش ها  35
نشست چالش ها  33
نشست چالش ها  32

نشست چالش ها  30
نشست چالش ها  29
نشست چالش ها  28
نشست چالش ها  26
نشست چالش ها  24

نشست چالش ها  23
نشست چالش ها  22
نشست چالش ها  21
نشست چالش ها  20
نشست چالش ها  18
نشست چالش ها  17
نشست چالش ها  16
نشست چالش ها  15
نشست چالش ها  14
نشست چالش ها  13

نشست چالش ها  11
نشست چالش ها  9
نشست چالش ها  8
نشست چالش ها  7

 
(چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰) ۱۰:۴۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید